|
|
|
|---|---|
Dufvis |
Under min vanliga tur till jobbet såg jag idag en "ovanlig" (?) syn. Inte nog med att där stod en Z3 på parkeringen. Nyaste karossen men med 4 pipor (2x2). Körde fram och tittade närmare. Då såg hålet till dom högra utblåsen väldigt hemgjort ut. Det hela avslutades med maffigt kjol/spoilerpaket fram. För inte finns väl MZ3 med "nya" karossen? (Facit: Bmw Z3 2,8 -00 hemmahörande i Lidingö)... |
BoZton Grodan |
Hej Dufvis Troligen är det en konverterad 2,2 eller 3,0. Mariani har 4-pipa till 2.8 mm, i grunden är Mariani ett uppfräschat "Eihbasch"...(eller hur surkålsätarna nu stavar det) Länk Själv har jag ett Mariani med 2-pipor....me man nu kan kalla 2st rör på 70mm för pipor....dör att få plats med detta är det även sågat lite i min kärras stötfångare... Trevligt låter det iallafall... brum, brum** //BoZton Grodan |
|
Hej Dufvis: du hittar lite mer info i denna olyckligt stavade tråd: Länk MVH Tomas _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Aha, då har nu även supersprint kommit med avgassytem till 2.8 med 4 utblås! javascript:void(popup('imgview.php?img=pimg%2Fss%2F786506.jpg','popImage','width=315,height=149,scrollbars=auto,resize=no')); ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.