|
|
|
|---|---|
|
Vad brukar det kosta att hyra ett garage över en vinter för att ställa av en bil? Nån som vet nåt sånt ställe i Linköping? Eller hur man hittar sådana ställen? | |
Franke |
Jag fick betala 250 kr i månaden och ett förskott på 6 mån i ett kallgarage. Men det var i Borlänge (dalarna) . Antar att det är dyrare i större städer och lite svårare att få tag på en plats. Prova med att sätta ut en annons i en lokal tidning eller liknande. Skriv att du vill hyra ett garage för vinterförvaring av bil. Det är alltid någon som nappar. Mvh Danne |
|
Är det bara vinterförvaring eller ska du meka också? Har ev. uppställningsplats i min verkstad... Vad är det för bil? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
Franke |
Annars om du har någon släkting/kompis som bor i ett hyrehus med garage under huset kan du fråga om du får hyra det. Brukar inte vara så dyrt. Mvh Danne |
|
Det är "bara" min 325:a som måste vila i vinter. Jag ska börja pendla pga studier så jag behöver en billigare bil att köra och äga +att jag inte vill köra så mycket med ögonstenen i vinter slasket. Kristian Det låter mycket intressant. Vart finns detta garage? Nej, jag behöver inte meka med den. Vill helst ha ett garage där jag vet att den får vara i fred och där det inte springer massor med löst folk. Är det ditt privata garage eller? |
|
| Låter som bra priser i Göteborg kostar plats i flerbilsgarage där jag bor 885:-/månad. | |
| Eller som i stan där det ligger runt 1000-2500/mån..... | |
Franke |
acey: Lät inge vidare. Det är mer än vad jag betalar i försäkring i mån på bmw:n. Det låter som om jag fick ett kanonpris i jämförelse =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.