|
|
|
|---|---|
|
Jag går i bil byttar tankar men kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Tänkte börja kolla lite hur mycket jag kan tänkas få ut för bilen. Det är en 325 ia touring som gått 23000 mil, jag har kostat på den en hel del som jag iof inte räknar med att få tillbaka, det här har jag fixat: Nya fjädrar Wietec (stavning?) nya Bilstien sprint dämpare Nya fram skärmar Ny kam, vippar, olje rör, fläkt koppling, vatten pump, kam rem och spännare (håller på att bytas i skrivandes stund) ny olja i lådan och bak axel, byts idag. Läder sport stolar (original inredningen medföljer) Bytt styrväxel bytt fram ruta vita fram och sido blinkers 17" fälgar och nya däck nu till sommaren nya vinter däck på original 15" fälgar. Nya broms belägg bak, och en massa annat (slutade räkna när jag kom upp i 35k för delar!) För övrigt är det 4xel hissar, el-lucka, servo, ABS och c-lås. AC som fungerar kanon, det finns lite yttrost som jag ska åtgärda. Enligt uppgift så finns det inte så många 325 touringar som är automat (kan ju tolkas både som nackdel och fördel) och milen är väl också till nackdel men motorn är/blir ju delvis renoverad nu, vad tycker ni att den är värd? Mvh Abbe Länk | |
|
Ingen som vill värdera bilen? Mvh Abbe Länk |
|
-BeeMWe- |
30 papp med tanke på ACn och att alla slitdelar är bytta. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.