AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
352

323 frågor .ev köp

sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
ska kika på en 323 -96 imorrn...

något speciellt jag ska kika/tänka på ?..de flesta årsmodeller har ju sina fel..
hittade på "sök" funktionen att många verkar ha problem med att den ska starta ok...finns det något annat ?

vad tycker ni en fräsch "sådan" ska kosta ..priset varierar ju enormt...självklart får man vad man betalar för ....men ni här har ju lite koll..

tack på förhand

Of
27
Offa
323ic -96
R.I.P 29/10 -03
Köpte en nyligen som jag tyckte var fräsch, men nu har det visat sig att dämparna i bak är lite dåliga. Så det kan vara nåt och hålla koll på kanske.
sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
okej tack för svaret .men du är nöjd med den annars då ?
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Vad den "ska" kosta är ju lite svårt att säga. Lite mer info om den eller slå ett öga i värderingsforumet (eller på liknande bilar i andra annonser) är nog en bra början.

Förresten, problem att starta? Är det generellt för dessa verkligen?
Of
27
Offa
323ic -96
R.I.P 29/10 -03
Själv köpte jag min 323:a för några veckor sen. M-optik, halvskinn och lite annat krafs med drygt 9000 på mätarn för 100K. Är bara dämparna i bak som är lite dåliga som sagt. Har inte haft en problem och starta med bilen. Det löser man enkelt eftersom man inte kommer köra den under vintern. Kan som sagt inte komma på nåt särskilt som man ska ha koll på faktist i övrigt. Lycka till vid ev. köp
sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
Anders S..

glömde bort värderingsforumet =(

men men..redan köpt bilen nu ...

vet inte, men när jag sökte på forumet, så fick jag fram en diskution med många olika som verkade ha problem ..bara med 96-orna, inte 97.orna
sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
offa .

min blev lite billigare, men gått lite längre o inget halvskinn osv..men helt okej med utrustning om jag jämför med min 316-92=)

behöver väl inte tillägga att jag åkt mkt bil idag :P
Of
27
Offa
323ic -96
R.I.P 29/10 -03
Gratulerar till köpet, hoppas du är lika nöjd med bilen som man själv är. Tur är väl att man får lön idag eftersom jag inte vet hur j***a mycket pengar som gått åt till bensin dem senaste veckorna :) Men så är det ju den första beemern som man köpt också. Många glada mil lär det bli skulle jag tro..
sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
tackar..jo, jag är självklart supernöjd *Ler*.

är också tacksam över lönen, ..har redan tankat rätt mkt *s*..man ställer ju gärna upp o skjutsar folk hit o dit...den drar liiiite mera än den förra jag hade 316-92..

hoppas det blir bmw i fortsättningen för dej sedan med =), ..det här min är 8-e, så det är lätt att man liksom glömmer alla andra märken när det är dags att köpa bil =)
ma
222
mats_hajen
320i Touring -96
320i Sedan -93 Reservdelsbil
Audi A4 Avant 2.0tdiQ -08

det finns bara två sorters bilar, ny eller begagnad bmw ;)
sc
95
scorpionan
Bmw 320 G21
mats_hajen

Exakt det försöker jag förklara för mina kompisar ..men dom suckar bara ..blir så matt på dom

fast dom har ju inget emot att åka med el låna bilen :P

mera bmw åt folket så skulle det vara mera gläde på vägarna =))
Of
27
Offa
323ic -96
R.I.P 29/10 -03
Vem kan vara missnöjd med en beemer, ny som begagnad?!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.