|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Funderar på att skaffa en 3-serie (E36) och undrar vad man för får 80-85kkr. Har kollat runt lite och sett att priserna varierar enormt mycket. | |
|
Lite svårt att svara på. Vad vill du ha för motor? Om du nöjer dig med en 316 så kan du få en fin från -98 för dom pengarna. Men vill du ha en m3 så blir det svårt att hitta någon för dessa pengar. En fin 325 från -93 -94 kan du säkert få. Som du skrev: Priserna varierar enormt! Hej hopp! |
|
|
Min kompis säljer en 328 från 95 för dom pengarna. Om det kan vara intressant. Lite utrustning men går väldigt bra. |
|
|
Tror att det helt klart är möjligt att få en 323/328 av nyare årsmodell än 95 för de pengarna, obs menar EJ compacten! /Simon |
|
| Mycket möjligt simon_en men du verkar lägga dina värderingar ganska lågt så. | |
Shady |
skulle satsa på en 328 för dom pengarna |
|
ja, en 316 är inte så intressant, en m3 är inte heller vad jag hade tänkt mig....323, 170hk är vad som jag funderar på, 328 skulle sitta fint, om det går att få en fin för dom pengarna. simon_en: Jag har för mig att du har värderat 328:or till ca 85kkr, men jag har knappt sett någon för det priset. Jag har fått en uppfattning om att man begär ca 110kkr för en 328. Dock så vet jag inte om man får ut det när det kommer till avslut. |
|
| euromaster: var bor din polare? jag såg att du bor i västerås,kanske din polare oxå gör det, jag bor i luleå, dvs 100mil ifrån så för mig känns det lite väl långt bort... | |
|
du kan få köpa min 325:a runt dom pengarna.. kolla min profil för mer info ------ King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.