|
|
|
|---|---|
|
Hur mkt är denna gamla skönhet värd, är det nånting att satsa på eller ska jag hellre lägga pengarna på en M635CSi? Länk Visst är denna byggd hos karmann, och vad bör man se upp med då? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) | |
|
Priset beror oerhört mycktet på bilens skick! Vad du skall kolla på är ROST, tidiga 635 är extremtrostbenägena. Till den här bilens fördel, har gått i Skelefteå sedan inport 86. Den här är troligen baserad på E-12 = kan vara svårt med delar men BMW har nog det mesta Kolla också att alla elfunktioner funkar, kolla att AC funkar. På bilden är motorhuven sned, det ser ut som rost på dörrens nedkant. Min gissning på pris, om allt är OK och allmänna skicket är bra 25.000:- Om det är TRX fälgar tänk på att dessa däck ej går att få tag på nu, tidigast till hösten och kommer då att kosta 4 - 5.000:- / st mvh BLJ |
|
|
såg själv att huven inte var riktigt 100%:ig, men den är fort riktad. rosten däremot är väl bara att tacka och ta emot med en så pass gammal bil. hur kan du veta när den är importerad och vars den gått, bilregistret eller? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Ja man såg så mycket av reg.nr så man kunde gissa, sedan var det bara att ringa 077-1252525 och ha en fax tillgänglig. En sned motorhuv säger mig att ägaren är en slaver. Men en bra sak är att han har haft bilen sedan 1990, och att den är besiktigad utan anmärkning för en månad sedan. Lycka till mvh BLJ |
|
|
mmmmm, respekt! tackar "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Vit bil med vit klädsel.. huga! Därtill zender kjolpaket.. Är Du en riktig Bmwlover köper Du INTE denna bil. En originalbil däremot- bland det snyggaste BMW någonsin gjort!n |
|
|
dekewi: tanken var att rädda denna csi till originalskick dvs till en riktig pärla (jaga och eliminera rost, lacka i originalfärg, se över drivlinan och slita bort zender-paketet, kanske behåller jag vingen men det är inte säkert och fräscha upp inredningen så gott det går, är något trasigt åtgärdas det) så att man har en bil i "hasso-skick" "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
bengt: vad fick du ut för registreringsnummer på den? maila mig om det! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.