|
|
|
|---|---|
|
nya toppen till m20 original eller pirat vilket funkar? har förmodligen kört sönder min som alla andra. och undrar om man ska satsa på en original eller pirat kopia, gick rätt bra till det tog slut.... Länk | |
|
Bmw verkar ha fått till de senaste gjutningarna. Säljes enligt uppgift till specialpris just nu (fortfarande mycket pengar). BTW finns topplock som piratdel? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Ja välkommen till toppspräckargänget... Vad hände? Jag ska dra på en begagnad i kväll/natt. //Ticco www.ticco.com |
|
| Pirat är sämre än en 323 nästan. Mindre kanaler mm än orginal. Skulle aldrig köpa en sån, orginal är det enda. | |
|
men om man har tiden att nöta så är väll kvaliten inte sämre på gete topparna?? Länk |
|
|
Til vintern har jag planar om att turbomotor av min m20. Men det verkar som att topparna på m20 e dårliga, dom sprekker ofte. Verkar som dette er ett stor problem på m20 snurrorna. Hva bør jag gjøra for att ungå det? Har det blivit produserat m20 toppar i senare tid med en betre leggering? |
|
| Kvaliten verkar OK på gete topparna, men det går inte att få den lika bra som en BMW orginal om man inte vill börja svetsa om den då kanalerna inte har lika mkt gods. | |
|
Hur mycket kostar en gete topp? //Ticco www.ticco.com |
|
| Vege topparna verkar hålla också. | |
|
En gete topp får man loss för ca 8000:- Länk |
|
| Kan man forsterka m20 toppen på noen måte? Så den inte sprekker så fort? Svetsa den eller noe i den duren...? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.