AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.169

Varför köpte du L version?

Sida 2 av 2
Lang är härliga, provsatt ju Pjs o där satt man ju rätt kungligt måste jag säga. =)

Mvh/Soki

7 serie träff 26e Juli Länk

svardska
Lazze med Zá! & bild! ;-))

Provkör en Cheva Blaser och en Suburban så får du uppleva skillnaden i det extrema.

Naturligtvis är en e32á L komfortablare än en kort.

e32án är ju en hotrod i jämförelse med din helfina e38á
men visst är det skillnad det kan jag lova.

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
svardska,
Lägg ut din hotrod i galleriet vettja.

Jo jag har åkt i en Sururban, inge större fel på den inte, men Blazern är väl lika bred som lång som hög ;-))

// Lazze
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag kommer aldrig vilja ha en vanliga 7a annat än som nerkörd vinterbil.
Utan L är det helt enkelt för litet.
Skulle helst vilja ha en ännu stärre än L , typ lite högre , bredare och längre. och en 50 hästar extra.
Varför inte ha det största som går att få om man endå skall ha en stor bil ?

"Två ton annars får det vara för min del"
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Wadel är inne på rätt spår!

Ska det va så ska det va!
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Tänk på de som kör Nissan Micra, dom skulle "drömma" om en vanlig sjua, ALLA 7er är bra eller fantastiska

BMW Z3 1,9: Länk
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Mjo.. Jag har ju kört Opel Corsa en hel del.. typ 1200 mil , sambons morsa har en dylik.
Corsan och min bmw316 e36 är de två sämsta och sniknaste bilar jag någonsin kört.
Klent och billigt in i minsta detalj , varenda plastbit och varenda skruv känns low-budget , mycket tråkiga bilar som enbart duger till transport korta sträckor.
Får man tillverka så totalt ocharmiga bilar med 100%ig avsaknad av karissma ?

"Två ton annars får det vara för min del"
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Nu ska man inte jämföra en 7a med en corsa eller mikra. Det är som att jämföra snoppstorlek med en tjej. Ska du daska up den på bordet ska det vara en annan kille på andra sidan att jämföra med.

Vi köpte våran L för att den var där och vi tyckte att det var lagom med plats för att kompensera för kombin som vi inte köpte. Med de extra 10cm som finns så kan man ha kylväska, kattens sandlåda och lite annat direkt på golvet bakom utan att ändra stolen något. Har åkt i en vanlig e32 och måste säga att den kändes lite klaustrofobisk i förhållande.
Det jag saknar i min är elektriska bakstolar och fotstöd.. ska nog ta och bygga det till min bil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.