AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
665

Kostnad av ett vindskydd

Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Någon som vet vad ett vindskydd kostar på BMW till min BMW 325:a cabbe 87:a??

Jim
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Kostade ca 3500:- då. Vet inte om det finns att beställa fortfarande. Kan rekommendera det , dock!
Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Tack för svaret olle!!Ska upp på BMW på måndag och höra om priset och om det går att beställa ännu.

Jim
Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Ursäkta stavfelet.ollen ska det vara.
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Haha, no offence taken! Tänkte ta "tröjan" som nick först men sen blev det "ollen" (som är samma sak). Heter alltså Olle
Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Hej Olle.

Var uppe och på BMW och beställde ett vindskydd till min 325:a.Priset stämmer med det du skrev tidigare.Kommer på onsdag.

Jim
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Vad kul att det fanns kvar! Du kommer att bli helnöjd. Det är värt varje krona. Till skillnad från E36 (tror jag) så får det dessutom plats i skuffen i det fodral som skall ingå.
Jag hade mycket glädje av min 325icab -87 under fyra år. Sista året körde jag även på vintern och det var inga problem heller.
Ha en skön cabsommar!
Hälsn Olle
Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Vindskyddet som finns till e36 går smärtfritt ner i kofferten. Har aldrig upplevt att det inte skulle gå. Du tänker nog på någon annan Cab modell :)

Och jag rekommenderar starkt att man införskaffar ett vindskydd om man kör BMW Cab, bilen blir helt annorlunda att färdas i. Man märker nästan inte vinden i normala hastigheter, får köra bra fort för att det ska börja rufsa i håret.

ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Phippi>> det kanske var E46 då? Läste nånstans att det inte gick, Nåja spelar ingen roll i det här sammanhanget. Tack ändå för din rättelse!
Mvh
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
har också vindskydd till min, men har man inte cab för att just få lite rufs i håret eller?

rodge dodge
BMWCS # 5251

Länk
Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Hämtade mitt vindskydd idag.Smällde på det direkt när jag kom hem i garaget.Fattar inte varför jag köpte det i fjol.Som Olle sa,,det är värt vart ända krona.Bilen blir en helt annan när det kommer på.+att man inte behöver ta av det när man ska ta upp suffletten.Nu kan man vare helt nöjd,nja helt nöjd är jag inte.Fattas bara nu ett supersprintsystem.Men det får bli till hösten.Ni får alla ha en skön och lugn cabbesommar.

Jim
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Kul, Jim!
Dessutom går det ju lätt att sälja separat den dag du vill byta bil. Snygg kärra förresten! Är det 16 tums BBS?
Hälsn Olle
Visa användare
24
Jim70
325i Cabrio -87
Tjenis Olle.
Ja,,det är 16 tums fälgar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.