AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.084

3 korta toner?

Visa användare
27
Radox
523i -97
När jag är ute och kör så dyker det upp 3 korta tutande toner trodde det var stereon först men nu märker jag att de kommer när den är av.
Nån som vet vad det kan vara nått fel eller så?
Det är inte "memo" på färddatorn som piper 15 sekunder innan varje hel timma?

Touringklubben: Länk
Min sida: Länk
Visa användare
27
Radox
523i -97
nja min första BMW detta så inte så insatt .
men bredvid tiden så har det dukit upp nu när du säger det nått tecken som jag inte sett förut typ 3 streck?
får kanske kolla det och pilla lite på den
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Radox: Kan det være signal om at "nyhetene på radioen begynner" eller noe?
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Min pioneerstereo piper tre gånger när den är avslagen och jag har den löstagbara fronten kvar när jag vrider av motorn. Den funktionen finns för att man inte skall glömma fronten kvar. Det kan inte vara något sådant?

//Erik//

---Bättre väghållning än mittlinjen---
Radox:
Dina tre sträck betyder det jag skrev i mitt förra inlägg.

Touringklubben: Länk
Min sida: Länk
Visa användare
27
Radox
523i -97
hmm jag har en gammal hederlig sony bandare med växlare men det e stöldkasset på den så jag tror inte det finns såna finneser men men , och detta började för typ en vecka sen och bandaren har aldrig varit ur bilen.
Visa användare
27
Radox
523i -97
jupp pillade lite med knapparna så nu syns bara siffror i klockan och tonerna är borta Tack för hjälpen.
Man kan bli lite närvös då man inte vet hur allt funkar och det helt plötsligt börjar tuta och så hehe
Ett tryck på memoknappen sätter på eller stänger av påminnelsen(en punkt och 3 streck i klockdisplayen)
Håller du memoknappen intryckt ett par sekunder så kan du sen ställa in vilken minut du vill bli påmind varje hel timme.

Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.