|
|
|
|---|---|
wiseguy |
Som rubriken låter. Vad tror ni att jag bör få för min 740iA -96a som har rullat cirka 20 000 mil. Navigator med TV och DSP, Xenon och all resterande utrustning! Funderar på att sälja han och köpa en B12a eller en E65a.. snälla säg ett vettigt pris som den bör säljas till |
|
En fråga för värderingsforumet kanske;o) men jag skulle tro 130-140 000kr beroende på skick,färg,köpare. Minus för miltalet som lär avskräcka många el vad säger ni andra? Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
wiseguy |
Fanns det något sånt forum? Visst inte jag, förlåt mig. Men gjort är gjort :) |
| 20 000 mil e la inget :-) | |
| Soki: Om jag inte e helt ute och cyklar så är detta värderingsforumet???!!! Eller??? | |
wiseguy |
Junior Jo detta är värderingsforumet. Men inlägget var lagt in på "7 serie" forumet. Förmodligen flyttade någon administratör över det ! |
|
Tror att eventuellt 130 KSEK kan vara möjligt om det är en 4,4. Verkar inte speciellt lättsålt just nu så eventuellt 115-120 KSEK är mer realistiskt. 20 000mil är ganska kinkigt trots att det är en e38. /Simon |
|
Scheckheft |
Hej, tror som Simon, dvs runt 130t. Mvh Scheckheft ______________ 7er träff 26/7 Länk |
|
Tror att slutpriset bör ligga nånstans runt 115' +-5% //Marin |
|
|
Får du 100 tusen ska du vara väldigt glad ! Sålde precis en likadan fick 95000 efter mycket om och men .... Good luck ! |
|
wiseguy |
jaså ? blev erbjuden 15 000 $ häromdan.. antingen har du snålt med utrustning eller så har du inget på din bil som fångar köparens ögon ? men hursomhelst, 100 000 är ju absolut för lite! (Tycker jag) |
|
Det var en 96a, svart med all utr... förutom ringtryck ! 18" alpina, kanon skick full dokumenterad... 17300 mil. Jo det är lite, men vad gör man finns väldigt få köpare till dessa vagnar. Får skänka bort dom för att bli av med dom ! Lycka till..... |
|
wiseguy |
Finns inte ord för detta. Tycker bara synd, såsom du förklarar din bil så borde du få åtminstone få (MINST) 120 000! |
|
Wiseguy, bjuds det på din bil i dollar? /Simon |
|
wiseguy |
en riktigt god vän till mig som bor i Turkiet, vill att jag ska köra dit bilen och sälja den till han. Han står för kostnaderna och flygplansbiljetterna tillbaka hem + 15 000$ - Föressten är det bra om jag säljer den då ? |
|
wiseguy: Shoot! 15' dollar och betald bilsemester, jag hade inte tvekat om jag var i säljtagen... roadZter |
|
|
Håller med DanneZeta, ca 120 KSEK är riktigt bra betalt! /Simon |
|
wiseguy |
ok, tackar för hjälpen, ett lyckat inlägg :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.