|
|
|
|---|---|
|
Har en Mauritziusblå (stavas säker inte så ) met. M5:a. Ska köpa lite bättringsfärg och lägga igen några stenskott. Nu undrar jag vad den färgen har för kod? Eller var sitter brickan i motorrummet där man ser färgkod? Tacksam för svar! Länk | |
|
det står på samma lapp där namnet på färgen är skrivet. Tex, 309/ Sitter på ett av fjäderbenstornen, i motorutrymmet, mot skärmen. |
|
|
Okej! Tack för hjälpen! Länk |
|
|
gutte - du har en 'mauritiusblau' E34 M5 ??? årsmodell ?? färgkoden är -287- kan din bil bar en 'Cecotto´?? vilket chassis-nr har bilen ?? BK0... ??? M5touring register |
|
|
Berätta gärna mer om utrustningen i din M5:a Gutte. Finns det träpanel, stolsvärme bak och andra exklusiva detaljer? Vi har hittat en lagungrön M5 Cecotto i Karlstad, och de finns även tillverkade i din kulör, ytterst sällsynta vagnar. //HD91 _____________________________ SWE E34 M5 Limousine register |
|
|
Hej! Jag vet inte riktigt om den är något speciellt. Den är ju mauritiusblå med grått kjolpaket.(Vet ej färgen på kjolarna) Vitt helskinn(utökat skinn) elstolar med minne,skisack,vikbar höger spegel,farthållare,eluppvärmda spolarmunstycken,taklucka mm mm. Men det finns inte något trä eller eluppvärmt baksäte, så jag tvivlar på att det är någon "udda" vagn. Länk |
|
|
slutet av chassis-nrt tvåbokstäver + 5 siffror ?? då kan vi kolla om det är något speciellt med bilen, vore väl kul eller hur ?? M5touring register |
|
|
jag ska kolla i morgon. Är inte i närheten av bilen för tillfället. Länk |
|
|
min maur. blåa e36 har iaf 287/5 om det är till nån hjälp! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
m5toureg: bk03566 Såg annars en m5:a i fyndbörsen med bla eluppvärmt baksäte mm. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.