|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
har nu fixat en bild på mina angel eyes på min 735 har monterat i dioder som lyser med en styrka på ca 10 000 men tycker fortfarande det lyser dåligt...valde gula dioder för dom var lättare att få tag i ...nån som har nått förslag?... Länk | |
|
Nice ser nästan ut som dom brinner/glöder... Du har ingen bild på dom i mörkret? ----------------------- Min E30: Länk |
|
| nej men det kan jag fixa fram | |
|
skulle nog valt vita dioder... har du haft av lampglasen så kan du maskin tvätta dem hörde det i en annan forum.. Mvh/ Daniel Länk |
|
| jo jag ska skaffa vita fast det är ganska svårt att hitta starka...ringarna ligger innanför glaset ja så tvättning är inget problem | |
|
Hmm, Flayer menade nog att du kan ta loss glasen och köra dessa i diskmaskinen i köket :) Funkar i regel kalasbra, du får bort den där matta ytan som inte direkt ger extra kraft till ljuset... // Björn |
|
| dom är tvättade fast lyser iaf lite dåligt tycker jag...fast bättre än ingenting :) | |
| Hur har du gjort dessa angeleyes? En liten guide kanske eftersom det verkar poppis nu? | |
| kolla på Länk där fick man bra hjälp | |
| Har du verkligen slipat på utsidan av staven? Görs inte det lyser det fruktansvärt dåligt.. Jag köpte dioder på elaf dom hade med 18000 i ljusstyrka.. | |
| ELFA ska det stå.. | |
|
Ja det måste man göra annars så lyser inte hela staven ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
vilken diameter har du på din stav !? Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Jag använde 8mm och det luser skit bra / Andreas |
|
|
slipat på utsidan av staven?? har meckat lite me de här... gjort ringarna o allt..men tycker de lyser KASST som fan... ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Du måste slipa skåror på den sida som är framåt på staven, ljuset letar sig ut där det bearbetat på staven. Precis som om det hade varit en slang med vatten utsläpp. l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l Så skall det se ut.... Länk |
|
|
Om du kollar länken ovan... Länk |
|
|
kilen. hur djupa ska dessa skåror vara? har gjort på mina ringar men tycker att det lyser kasst som fan, inte ens över hela staven trots 10mcd dioder.. ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
vet ej jag bra läser hur andra gjort har du läst länken du fick? Länk |
|
|
Det är inte djupet som gör räcker nog med 0,5 mm ser det ut som på länken som finns här ovan. Länk |
|
|
Obs på länken används en liten halogenlampa ingen diod! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.