AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
463

BMW org. solskydd i dörrar till E34..

Bo
369
Booya
530iA Touring -94
..har jag sett ngnstans. Går det att köpa & montera i efterhand? Finns dem "löst" eller måste man byta hela dörrsidan? Och..finns dem även för framdörren?

Skulle vara skönt att slippa pryda bilen med massa nalle puh-skydd för att skydda den kommande lilla människan =)
Om det är sidorollo du menar så gissar jag på ett det blir billigare att lämna in bilen och få rutorna tonade.

Touringklubben: Länk
Min sida: Länk
Bo
369
Booya
530iA Touring -94
ja just det! så kallades dem.

hmm..men jag vill helst slippa tona rutorna. Får kika på ngn skrot el. dyl. så man får ett hum om hur det är monterat.
pe
3.381
per_j82
525i -90
525i -93
528i Touring -98
M5 -03
Det finns att köpa på BMW Sidorollo till rutorna på bakdörrarna. Det är manuella som man bara "hänger" dit. De finns med i ETK:n, vet dock inte vad dem kostar...
Sn
782
Snart525iA
Alpina B10 BiTurbo -93
750i -00
540i/6 -94
520iT -96
Jag frågade efter dem hos BMW Solna och det visade sig att sidorollen är en annan dörrsida. Alltså bara att börja leta på skroten och försöka hitta en med rätt färg osv.
Scheckheft
Hej, dörrsidorna måste bytas. Kostnad när jag frågade för ca 2,5 år sen ca 3000:-. Solskydden från BMW som sätts utanpå med sugproppar är helt värdelösa. Toning ett alternativ.

Mvh
Scheckheft

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra kalender..
Makke
Köp min bimmer,ja har redan sådana monterade....*L*

Makke30 Williams rules!!
kn
310
knudi
535i -92
finns helsvarta utan nalle pyh ;)
kn
310
knudi
535i -92
nalle puh menade jag
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.