|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, hur mycket klarar denna kombination? //Ticco www.ticco.com | |
|
Tillräckligt för att köra 9.50 @ 247km/h Dvs 600-650hk och de blir ju allafall 700nm+ |
|
|
Okey, så det är den kombinationen Bäckis kör :) Fungerade inget vidare med den organiska sportlamellen, tänkte att jag skulle slippa åka sinter, men nu har man ju inget val. Måste åka lite fortare än 12,40 nu på Mantorp :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Jag körde den kombon förra året, numera sitter det en gräsligt dyr tvåskivig Sachs race engineering koppling för 1480 Nm. | |
|
Det var väl den du visade mig när jag var i garaget? Okey, har varit å handlat en 6 puckad sinter nu. Får se hur långt den håller? Blir ju lite jobbigt med en 4 puckad och stadstrafik i Göteborg. //Ticco www.ticco.com |
|
|
E det nån som vet vad det e för artnr. på sachs sinterlamell till m20:n ?? //Micke |
|
max f |
varför köra med koppling när det finns automat borde ju vara lättare tycker jag. |
MIRRE75 |
Hur mycke vrid håller en m20 automat låda för? |
|
Stiffmeister: 1864 999 739 //Ticco www.ticco.com |
|
| ballhetsfaktorn att åka fort med automatlåda tycker jag är nästintill lika med noll. Men kan man inte köra bil så kan det ju vara OK med automatlåda. Skulle personligen aldrig stoppa i en automatlåda, inte så länge jag skulle använda bilen på gata också. | |
|
Bättre ni köper sinterlameller av Alutech Raceparts,mycket billigare! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.