|
|
|
|---|---|
|
Körde ut på motorvägen från Göteborg idag och såg då en BMW med 4st rör framför oss (familjen). Han körde lite sakta så jag tänkte köra om honom, i med trean och när jag nästan låg bredvid honom och fått upp ångan vad händer då: jo han vinglar till lite grann och går ut precis framför nosen på mig utan blinkers och påbörjar en omkörning av bilen som han låg bakom, frugan skriker till och undrar vad fan idioten sysslar med. Lägger mig bakom honom och ser då att han gjorde precis samma sak med alla som skulle köra om honom! Alla BMV ägare kan inte köra bil. PH PH | |
|
Glömde skriva att jag fick hänga på bromsen, därför reagerade frugan...... :-) PH |
|
|
Det finns många idioter där ute i trafiken men, vem har sagt att alla BMW ägare kan köra bil? /Manray/ |
|
|
Anders!!! Är full nu igen.....;-)))))) (Vår eminente M5 ägare i GBG) Länk |
|
| Det är inte i bilen det sitter, det är i huvudet det inte sitter... | |
|
davidvpt: ta om det där tack! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Bmwlover: Man kör inte bil med bilmärket, man kör bil med huvudet. Och tyvärr kan även idioter få för sig att köra en BMW... | |
|
okey, då hänger jag med, var lite trög kl TIO!!!??? på morgonen "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
lät ju mer som han var påvärkad av nånting. //Nord |
|
|
Har precis kommit hem efter en bilsemester i södra Sverige. Jag kan tala om att det finns många bilförare som omedelbart bör få sitt körkort indraget... detta gäller förare av de flesta bilmärkena. Inget specifikt att göra med just BMW. davidvpt : Det är inte i bilen det sitter, det är i huvudet det inte sitter... Klockrent! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.