|
|
|
|---|---|
C-G |
Jag skulle vilja se bilder på en bil med dragkrok. Både monterad och när den inte är på plats. Sitter det en lucka i kofångaren eller hur har man ordnat det. Det måste se bra ut så man inte skämmer ut en så fin karossdesign. Kanske någon har en länk till bilder. |
|
Har sett BMW:sar där dom sågat ut i kofångaren... Ser förjävligt ut... Hör med återförsäljaren hur han gör för det är återförsäljaren som sätter dit draget innan han levererar bilen till dig... //Cosmos Söker 520 E28 eller 323 E30!!! |
|
|
Hej CG! Har du hittat nån E38 än? Om bilen har orginalmonterat drag så finns det en lucka som snyggt täcker hålet för den demonterbara kroken+eluttaget. Om bilen är nedlackad så är lucka i samma färg som bilen. Annars svart. flyter in snyggt. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Sorry, blanda ihop dig med signaturen C J H:-) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
C-G |
Jag skulle vilja se hur det ser ut. Någon borde bäl ha en bild eller länk till en. |
| Köper man en orginal avtagbar dragkrok så behöver man inte såga nå. Då ingår nya plastdetaljer som har en lucka. Men orginal kostar ju en hel del. | |
C-G |
Får man helt nyya platsdetaljer i bilens färg (silver) ? |
|
Såg att någon sålde ett nytt originaldrag avtagbart inklusive kabelmatta tokbilligt i BMW-börsen för några dagar sedan. Kolla om det är kvar. |
|
|
Åter uppväcker tråden och frågar det samma om E46 cab 2004 modell. Det var en lucka längst ner på kofångarplasten bak, ca 5-8 cm hög från kanten på den bilen jag har sett på. Fick tyvär inte sett mera. Men, eftersom bilen skall ha nivåregulerring, så borde den kanske ochså ha en avtagbar dragkrok... Eller? Lite novis här... :O) Den plastluckan var ca 25 cm i bredde och, alltså ca 5-8 cm hög. Kan den dölja en dragkrokfäste för avtagbart sådan tro? Tacksam för svar. //Markus -Cabba lagomt, Cabba mest -Cabba till vardag och till fest! |
|
| C-G: Vilken BMW-modell är det du tänker på. På E90 med infällbart drag så syns inget alls då den är infälld. Inget urtag i plasten heller. Finns en bild med draget infällt på min profilsida. Tyvärr ingen med dragkrok utfälld. Kanske kan fixa det senare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.