AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.052

Ang Zeemax frontspoiler till 3 serie E36?

tjena

jag undrar om det finns en sida med billigare pris än på bildelsimporten på Zeemax prylar?????

samt hur bra är passformen på zeemax,det kostar ju jämfört med andra märken ..

är det lätt att montera?????

hur mycket får man med i paketet om jag har beslutat att köpa zeemax frontspoiler till 3 serie E36? eller behöver man komplettera för att ha alla verktyg för att börja???

en sak som jag har tänkt att köpa är sikaflex finns det några nackdelar med det limmet???

någon som har monterat Zeemax på sin 3 serie ,samt om det finns en bild att se hur det blir jämfört med tex M3 frontspoiler????????

///////MVH M POWER !!!!!!!!

Visa användare
35
MoggZ
BMW "Turbo" M3 E36 -93
Tja...

Det är bara bildelsimporten som säljer Zeemax i Sverige.
Grejen med Zeemax är att det finns inga färdiga fästen på deras grjer det är dem menar med viss mekar vana. Du får göra alla fästen själv! Gäller även baken!
Sikaflex är bra jävligt bra men det behöver du inte till front eler bak! har monterat Zeemax wide body på min och då behöver du sika...
Skillnad på zeemax front och m3 front!?!? Kolla så får du se..

Morgan Lindström
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
MoggZ: är det din bil på presentationsbilden du har?? Ruggigt underbar skapelse!!! :)

mvh Sahlin
Visa användare
35
MoggZ
BMW "Turbo" M3 E36 -93
Sahlin: Ja det stämmer bra de. Man tckar man tackar... :O)

Morgan Lindström
bildelsimporten säljer kopior enligt det här
Länk

Dime M
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Såvitt jag kan läsa ut av länken är det Bildelsimporten som är officiell försäljare i Sverige för Zeemax, men att det finns någon som heter Mikael Fahlqvist som säljer dåliga kopior av deras produkter...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.