|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Lutar åt Subaru Trendy eller någon E30 eller helst E28. En vinterbil ska ju kosta skit och ingenting så någon ix blir det väl inte även om det hade varit det ultimata. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jo....En M535:a+nu oxå en 735:a som jag tänkt använda året om. Det är som sagt inga konstföremål jag har så..;) Mvh Janne. |
|
|
Toyota RAV4 -02 4WD, kul bil, dock något trött.. /eFx |
|
|
325 88 tåring! Mvh Abbe Länk |
|
| E38-97... | |
|
den jag kör nu "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Mondeo Ghia Kombi -02, har en till kotte på väg! Regn är ju inte så roligt... |
|
|
BMW till vardags. Amerikanskt när man vill åka fint. BMW är sportigt och jänk är komfort så är det bara. |
|
|
Vill ha en Fiat panda 4x4 på vintern. skall nog sätta ut en köpes annons. :-) de är så hemskt fula ! "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Kör året runt me 535:an..funkar ypperligt..kör iofs inte så mycke på vintern,är ju inte lika roligt att nöjesåka vintertid som på sommaren =)Man får bara att se till att tvätta ofta så den inte börjar rosta. /Roffa -------- Min BMW - Länk |
|
|
Köpte en 325 ix -88 i mars , har blivit 2000 skit kuliga mil hittils. Fantastisk kvalite` förutom olja mm så är det enda som pajat en glödlampa i nummerskyltbelysningen.. M3 familjebilen |
|
chrille70 |
Volvo V70 2,4 140 hk -03, en riktig familjecontainer. Fungerar både som vinter- och vardagsbil. Familjefar och hundägare som man är... Drömmer om en E60 Touring, men det förblir nog en dröm ännu ett tag med tanke på vad den kostar... Mvh Chrille |
|
Själv kör jag nu en rostig 525i -88 på vintern då M3:an får vila sig i garaget.Innan hade jag en 520i -84 på vintern som tyvärr stötte på vilt och åkte ner i diket :( fick dock lite pengar för den och köpte en E34:a med bra komfort(skinn). Mvh Ricke |
|
|
På vintern är det rätt vettigt att åka en säker bil, lite risky att skaffa ett gammalt lik då folk börjar slira omkring över vägarna. Kör 100:an på vintern, fyrhjulsdrift är trevligt, och den är relativt säker och rostsäker. Gillade aldrig riktigt BMW'n på vintern tyvärr, det blev lite för mycket. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Får bli 528an i vinter oxå, med DSC och bra dubbdäck torde det vara en säker bil att åka med vintertid. Jag önskar dock att jag hade ekonomisk möjlighet att göra som denna man -> Länk -------------- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
bmwracing |
Quattron... fast e21:n är ju rätt grym på vintern! |
|
Glömde nämna... Givetvis med en omgång nya Hakkapelitta 4:or. Bra vinterdäck är en riktigt billig försäkring. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Kör Swebus, SAS eller SJ på vintern ;) Har iofs takräcke med skidhållare till Turbon så det kanske blir ändring på detta. |
|
|
BMW 540..... Länk |
|
| I vintras blev det att åka VW-bubbla -59.....inte helt komfortabelt i kylan men den startar snällt iaf om 6V-batteriet får sig en uppladdning då och då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.