AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
708

Vad kostar ett hyfsat larm

jimper
Funderar på att installera ett larm i bilen. Undrar om någon vet vad ett hyfsat larm skulle kosta.
CarGard T70C..... kanonbra larm, kan även komplettera me GSM-modul som jag har i min.... kostar 3500:- monterat o klart utan GSM modulen...

V8 rockar fett!
We
192
Wengen
528iA-98
Jag har också monterat in ett CarGard T70C med GSM-modul i min beemer. Kan varmt rekomendera detta larm, skulle tro att detta larm är ett bland de vassaste som finns på marknaden just nu. Finns enorma möjligheter för utbyggnad, såg nu att det har kommit ett tillbehör med GPS-positionering till detta larm, förutsett att man har GSM-modulen inmonterat. Jag betalade 2400 för larmet samt 3300 för gsm-modulen. Ganska dyrt men jävligt bra.

/Wengen
Observera att T70C ej har immobilizer, kommer som tillägg under hösten. Värt att tänka på om man har en äldre bil utan immobilizer
I min satte ja i ett Cobra, kosta 3300:- då är det med immobilizer och ultraljud sensorer ( fick 1000:- rabat från f-bolaget, östgötabrand) det tycker iaf ja ä shyst pris...
jimper
kasken.
var köpte du larmet?
Jag bor i Linköping
SLS saltängens larm o stereo, ligger på saltängsgatan i Norrk. Detta ställe rekomenderas varmt, alltid trevligt bemötande o shysta priser...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.