|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag är då mycket intresserad och vara med om det blir nått. Vore mycket trevligt om du drog i gång nått. För inte är jag rädd för och åka en bitt för och ha lite kul =) Mvh Teres _______________ bmw323.cbj.net |
|
|
Bara vi kan få ihop tillräckligt många så fixar jag något! Hur tycker ni vi ska göra för att få ihop ett ordentligt gäng? Det är ju dumt att begränsa sig till tjejer som kör BMW bara... Jag drar igång en tråd på rejsa.nu Länk om detta. (hoppas detta är okej med bmwpower, det är ju inte en ren bmw-grej!) /Magnus Thomé REJSA.nu - Länk |
|
|
Magnus: Det skulle seriöst vara skitkul att testa något sånt... MEN frågan är vart??, självklart kommer det vara en bit bort för min del så de skulle vara bra om man kunde få reda på NÄR i hyffsat "god" tid så man hinner planera in det oxå... |
|
|
Det är inget som går att ordna i en handvändning, hyra plats osv. Så risken finns att det blir i vår. Men det kan ju bli i höst... Men det är för tidigt att prata om exakt datum o plats innan man vet om det finns tillräckligt många intresserade. Jag bor i Stockholm så något inom en 20 - 25 mils radie max låter troligt :-) /Magnus Thomé REJSA.nu - Länk |
|
|
Jag skulle vara intresserad. Av det lilla min pojkvän lärt mig ¨så säger man juh redan nu "mohahaha jihaaaa wooooopppaaa" men man kan med all säkerhet bli bra mycket säkrare på det. Här finns det juh inga bra platser att utöva så mycket träning på utan att nån kommer o hutar med näven. bästa stället som är nu är på isen omvintrarna men då har jah ju en annan bil. // Patricia |
|
|
Anmäl intresse här: Länk Tipsa gärna andra tjejer som kan vara intresserade (oberoende bilmärke ;-) Så får vi se om det blir tillräckligt många :-D /Magnus Thomé REJSA.nu - Länk |
|
|
Klart man är intresserad! Ska säga till alla mina tjejkompisar att ställa upp så det blir av! Länk Länk |
|
|
ojojoj.. ja säger då de.. vilken trevlig tråd.. Så många tjejer i en å samma tråd. de är inte varje dag! Ha en fortsatt underbar helg allesammans! ------ King of the road |
|
|
Måste bara säga att petras 328:a var otroligt snygg :> // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Tackar :-) | |
|
Det finns inget coolare än snygga tjejer i stora bilar. ____ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
Hur blev det med träffen? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.