AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.236

Hur många tjejer?

Sida 3 av 4
eF
900
eFx
520d Touring -09
M3 E46 måste man ju kunna sätt drag på också? Så får du lacka hästvagnen i samma färg som bilen..

/eFx
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
jag sa att det kändes som om det satt en häst i baksätet o nu tror alla att jag ska DRA en häst! =) men det är iof sant det oxå efter som jag äger två tävlingshästar men till det har vi en nyinköpt audi a4 ttq. syns inte att det går o sätta fast en dragkrok på den bilen föräns den väl sitter där. finns väl inget osexigare än en BMW med drag ;) *skrattar*
eF
900
eFx
520d Touring -09
Näe.. det finns inget osexigare än en BMW med drag... i.
:)

/eFx
Varför syns ni inte i trafiken då? Har bara sett en enda tjej i en E38a.

Mvh/Soki

Länk

Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
*ler* e ute rätt ofta o bråkar i trfiken men jag kör väl inte allt för ofta vid uppsala, bara gjort det tre gånger! =)

I helgen blir det väl kanske att man åker upp till söderhamn där de skulle h vart rally som vart inställt o nu r det streetrace istället. fullt lagligt, både tävlingsbilar o personbilar får köra hur mycket det orkar. *känner på högergarden*
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
rally_babe: När var i helgen äger detta rum i söderhamn då ? Som sagt det är ju inte allt för långt bort =)

Mvh Teres

______
bmw323.cbj.net
Soki:

Såg en dam i en E38 i dag:))

Men visst det är lite ont om damer åkande i bmw....
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Inte i Gävle trakten här finns det några stycken nu har jag sätt =)

______
bmw323.cbj.net
Rally_babe: bråkar i trafiken? heheh ni får väl ta o svänga förbi lite oftare då =p

Starre: Tro el ej jag såg en rätt gammal dam om man nu kan säga så i en silver facelift E38a. Gissa om jag blev avundsjuk. =)

Mvh/Soki

Länk

Soki:

Såg E38 i närheten av Kista vid 19.00......
Starre:

Oj två damer i E38or, tänk om man hade en sån tjej;o)
offtopic: blir d inget brostugan mer innan vinter? Lär inte ha kvar bilen nästa vår.

Mvh/Soki

Länk

Soki:

Tror att man kör sept ut......

och ja nu har vi verkligen glidit bort från huvudämnet sorry damer/kvinnor/tjejer hoppas att det var ok:))
starre:

Ok.

Du kan inte bestämma dig om du ska ha M3 02, M3, 02a el inget till vänster märker jag. =p

EEE...gonatt, viker av ämnet för mycket här, kommer säkert raderas.

Mvh/Soki

Länk

Visa användare
236
BMW-tjejen
BMW X5 35d -10
BMW M535i -87
BMW 530D Touring -02

BMWCS #07116
BMWSC #717
Soki; Det beror ju på var vi BMW-älskande tjejer finns. Kom ner till Växjö....här finns en del....

Länk
Länk
Finns det intresse för en (tjej-)träff med förarträning där man verkligen får känna på vad bilarna går för o verkligen testa gränserna under säkra former? Tips om hur man sitter bäst för maximal kontroll, tips om spårval osv osv?

Jag vet att de som prövar det brukar bli imponerade av vad de lyckas med efter bara några rundor med instruktör.

/Magnus Thomé
REJSA.nu - Länk
MagnusT:

Inte för att jag e nån tjej, men jag är sugen på att testa...MEN...samtidigt tar det emot att köra slut däcken :-|

// Lazze
Länk
Visa användare
236
BMW-tjejen
BMW X5 35d -10
BMW M535i -87
BMW 530D Touring -02

BMWCS #07116
BMWSC #717
MagnusT; Jag är intresserad! Hade varit kul att få "leka" av sig lite samt lära sig en del...

Länk
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Jag är med bara jag fått tag i ett par nya backdäck =)

BMW-tjejen
BMW X5 35d -10
BMW M535i -87
BMW 530D Touring -02

BMWCS #07116
BMWSC #717
MagnusT; Var skulle denna träff i så fall äga rum?

Länk
Länk
> BMW-tjejen skrev:
> Var skulle denna träff i så fall äga rum?

Ska berätta hur jag tänkt. Jag har åkt på mycket banträffar i några år. Och det är en fruktansvärd mansdominans. Jag driver även rejsa.nu ( Länk ) som är till för folk som gillar att svänga. Där är det också otroligt ont om tjejer. Och ärligt talat har jag aldrig förstått varför det är så.

Jag har varit med om att arrangera BMWCS-ban/förarträningsträffar i Stockholm ett antal ggr och då har det faktiskt kommit en del tjejer. När de åker sina första varv brukar det variera enormt, från "uuuah, lite läskigt" tilll "woooah vad skoj". MEN när man åkt med o gett tips eller skjutsat o visat tips så brukar ALLA hamna på: "WOOOOOAHHH vad skoj!!!!!".

Så det kan inte vara så att det bara är killar som kan bli extremt roade av det här att lära känna sin bil på en kurvig bana eller kul slalombana utlagd på ett flygfält.

Så om jag kunde se till att fler hamnade i det här "kul-o-köra-bana-träsket" (hehe) så skulle jag gärna hjälpa till. Hur, var? Det löser man om det finns ett intresse :-D

/Magnus Thomé
REJSA.nu - Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.