|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Sonja<< ok då var den alltså inte värr än våran a4 1.8 turbo qattro. trodde TT hade lite mer att ge..men det är väl ännu ett tecken på att utsida´n inte är allt ;) | |
|
Lite statistik: Det finns 12.091 st registrerade på forumet. 158 st tjejer 6.810 st killar Resterande 5.104 st registrerade sig på den tiden man inte uppgav kön, och dessa har inte heller fyllt i kön i efterhand, så vi vet inte hur många av dessa är killar/tjejer. Totalt är det alltså förmodligen ca 200-300 tjejer. Kul att det börjar komma in massa tjejer också! Mvh Tommie, BMWPower.nu |
|
| Simba_1: visst blir det träffar var senast till Mantorp i lördags i regnet. Fast det vart lyckat en då.. | |
|
Även vi tjejer gillar BMW! Blev helt såld första gången jag körde BMW. Har haft några stycken nu och fler kommer det att bli! *ler* Länk Länk |
|
|
BMW-tjejen: Kan inte mer en hålla med dig där =) Fick ha killens Bmw på heltid när han hade blivit av med körkortet i 4 månader. Efter det vart jag fast. Sån uppmärksamhet som man får helt underbart. Hehe man lämnar inte nån oberörd. Så då började jag leta efter min egna e30 med det tog lite tid innan jag hittade en som uppfylde mina krav. Men nu har jag hittat min älskling som jag inte släpper taget om i första taget. ______ bmw323.cbj.net |
|
|
Teres; Är det din första bil? Min första bil var en 320i -85, det var väl min sambo som tyckte att jag också skulle ha en bil så hittade vi denna och jag blev också fast i BMWträsket *ler* E30 är en rolig bil att köra....dock är min favorit E28. Länk Länk |
|
| BMW är även min första bil o man lär nog tyvärr se det som en liten nackdel *suck* nu vill man juh fasen inte ha nåt annat än denna tyska flirtmaskin ;) jag är i alla fall tvärsåld hihi. | |
|
rally_babe: Ett naturligt steg kanske är en M3E46 med tanke på att kör 330Ci nu så....:)) |
|
|
En gång BMW -- Alltid BMW.... ...och ju större motor den har desto roligare *ler* Länk Länk |
|
| BMW-tjejen: Min första bil var en Golf hehe tyskt iaf. Killen min är totalt såld i e21 e30 träsekt. Han har bara 3st e30 just nu ett tag var han uppe i 6 st Bmw.. Men det var hans 85an 323a jag vart kär i. servo lameldiff och bra väghålling. Den bilen gick fan mer brett en den gick rakt. Bara man nuddade gasen så sälde den ut sig. Fast den har varit under total renovering, faktist snart klar. ska bli min vinter bil så ska jag plocka in min och pyssla med i vinter istället för den. Älskar min 325a oxå lite fler hästar i båda bilarna skulle inte skada. Blir väl evnetulet och turbokonventera 323an och se hur länge den håller om jag ska våga mig på min 325a sen. Tycker det är lite mer charm över gammla bilar på nå viss. Jag är fan såld jag oxå i e30 träset, folk frågar varför jag inte köpt en nyare bmw det intreserar mig inte på nå viss. | |
|
SonjaM5: Heh, den där bilen var jag också spekulant på! :) Hoppas ni är nöjda med köpet! (ser minst sagt ut som det efter att ha tittat i galleriet..) /eFx |
|
|
"Flirtmaskin"!? En BMW som kommer upp i backspegeln på en annan bil ser ju snarare ut som ett monster som snart tänker ta sig en mumsbit! *aaoooorwww*! :) /eFx |
|
|
EFX: Hehe joro än så länge är vi kanon nöjda, så du skaffade en Z3M istället då eller hade du redan Z3´an? /F Länk |
|
|
M5Fredde: Jag hade redan Z3M, den jag tänkte byta från! M5:an på ABGp. hade jag gärna tagit, men jag ville bli av med min bil privat först (egentligen har jag inte speciellt bråttom med det heller, kanske säger sig själv..? =)). Men de e lugnt, det finns ju fler! :) Hoppas som sagt ni trivs och att ni slipper problem! /eFx |
|
|
eFx: Duuu...*hehe*...nöjd är bara förnamnet...Jag är helt såld, kan inte förstå att man inte ägt en tidigare...Kommer nog inte gå att äga någon annan bil på ett tag...OM det blir byte i framtiden så är chansen stor att man köper en M5 igen...*skrattar*...Eller iofs RS6:an men då måste den bli lite snyggare...För M5:an är en RIKTIG skönhet...*ler*... Du har inte så pjåkig bil du heller...*ler*... Är nån jobbig Z3 nisse som alltid är i farten och "flaschar" med helljusena när jag kommer åkandes i "lillräjsern"...Men dom är riktigt fina dom oxå...samma med Z4:an sammanfattas bör väl att alla dessa bilar ju är Beeemers...kanske är en orsak till att de är snygga ;) Ha de kanonbra... Länk |
|
|
SonjaM5: Tack tack! Ja de e klart alla snygga bilar är beemers! RS6 i all ära, men den saknar dom där balla linjerna och märkena fram och bak som det står B.M.W på..... Kör så det ryker Fredde å Sonja! ;) /eFx |
|
|
Kul med så mycket tjejer på detta forumet... jag har en smabo som också ar blivt såld på BMW... så det är jätte kul. ______________________________ |
|
|
eFx<< jo jo.....en BMW i backspegeln o man kör nästan av vägen ;) den fångar juh en fullkomligt. tycker det känns som o sätta på mig ytterrocken när jag sätter mig o ska köra nån av våra..sååååå bekvämt! =) |
|
| Starre<< fresta mig inte! men jag är jäkligt nöjd med 330 oxå börjar komma på den mer o mer o kan leka av mig fler. förut kändes den nästan som om man fraktade en häst i baksätet när man var van med den lilla E30 =) | |
|
rally_babe: Har ett vagt minne att du skrev om något om att dra hästar så då kanske en Alpina B3.3s(med infält drag)lämpar sig bättre:)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.