|
|
|
|---|---|
|
Hehe, igår när jag åkte hem genom Uppsala kom jag ikapp en äldre herre i en svart Skoda Oktavia kombi som hade bytt ut Skoda-märket bak och fram mot BMW-märken.. de ni, vad gör man inte! :) /eFx | |
|
Har sett Bmw med Skodamärken... Ska man dekaltrimma ska det vara neråt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
KL: Kallas det verkligen för "trim" om det är neråt? ;) roadZter |
|
|
Det tycker jag att man kan! Trimning = justering. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Kanske "Dekalstrypt"? ;oDDD Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Kanske ett smart sätt att slippa få P-Böter på iaf! | |
|
Helt klart! /eFx |
|
|
Kristian! Finns det verkligen BMWs med Skodamärken? =) ___ Länk |
|
|
Braxen// Kan du tänka dig? ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
har sett en skoda pick-up med bmw märke ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Så länge det är åt det hållet känner jag mig lugn, värre om man får se en BMW med Skoda-emblem! :/ roadZter |
|
|
Jag skrev "V12 Quattro Turbo" bak i dammet på min... Gav en del respons, mest i form av ironiska tilltal. Men vad gör man inte för lite uppmärksamhet i dagens likriktade samhälle! :) |
|
|
DanneZeta// Ta en titt på Braxens länk! Har sett fler exempel och måste säga att jag är lite sugen... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
KL: Lite för gammal och risig bil (om än BMW) för att jag skall bli "upprörd"... ;) roadZter |
|
|
DanneZeta!!! Den är ju i "mint condition" som Juro skulle uttrycka sig, dock lite smutsig vid bildtillfället =) ___ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.