|
|
|
|---|---|
|
Nu ska ni få höra... Var in på SKODA för att titta på en RS och fick offert osv. Frågade om dom tog inbyte, och de gjorde dom men dom ville låna bilen ett tag och värdera den. Klart dom fick de, men när dom ringde upp mig så sa dom bara att du får inte mer än 35000 för den... gissa om jag köpte SKODAN med inbyte? SKULLE INTE TRO DE! ------ King of the road | |
| Hmm, varför vill du byta din bil mot en Skoda? Du borde ju vara nöjd med din kärra! :) | |
|
Antagligen var det väl en ny RS han tänkte på... finns nog inte så överdrivet många beg. RS redan. Nog ganska stor skillnad på en ny RS och en 325 från 93, hehe. Men ett "dyrt" uppköp... Skoda är mycket bil för pengarna... men BMW är alltid BMW ;-) |
|
|
Ja, nog var 35´ lite väl snålt. Men de gånger jag frågat om inbyte på bilfirma så har det varit likadant. Frågade för ett par månader sen på min 328:a på Bilcentralen i Sthlm. 130´ skulle jag få. Sålde den privat för 160´ vilket jag tyckte var ett väldigt bra pris för köparen... Jag sålde den på mindre än 2 veckor dessutom... |
|
|
Jag håller me ravve.. Skoda är mycke bil för pengarna men bmw är alltid Bmw.. och visst menar jag då en Sprillans RS inget att tänka på att köpa beg. ------ King of the road |
|
| 35?! Du borde skällt ut dom! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Haha, kan man förvänta sig mer av en Skodahandlare? / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.