|
|
|
|---|---|
|
Fjantigt regumerade däck, hjulspinn hela ettan, kombi. 15,61 är väl inte så illa? Just ja har kapat 2 varv på fjädrana fram. Va fan är Turbo? Länk | |
|
En bra tid! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
| Lär väl vara G-tech tid=glöm en dröm. | |
| vad jag har hört så stämmer 0-402 tiden rätt bra med g-tech, däremot så får man lägga på ungefär 0.5s när man testar 0-100 | |
|
Jag körde 15.21 med en helt standard 2.5l. OBS körde på långnäs flygfält (Piteå) Dock en 2-dörrars men kombi e väl int mycket tyngre? Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
och jag körde 15,71 / 146,18 med en 525 Diesel. 1650 kg, ej urplockad... Nitroz tidsystem, en dag på strippen 03-06-04 Fakta, inget g-tech. Däremot så vet jag att min g-tech inte är långt ifrån, det gäller att ha exakt vikt vid programeringen, då hanmar man någorlunda rätt. Länk mvh Göran Dieselmeken Lindgren |
|
|
Jag körde 0-100 på 5,9 samt 402m på 14,1 med en helt orig 325 e-30 enligt G-tech:) Så den stämmde nog bra på den bilen,haha |
|
|
Ja du bäckis. Björkvikring kanske hittar på tider eller så har de köpts sin utrustning fran ukraina??? Tror kombin är 20 eller 40 kg tyngre än coupen. det är upp till var och en att lite på mig (läs björkvikring). |
|
|
Touringen väger 1420kg har jag för mig. Min körde jag 14.26@161,9 km/h bengan He de // Bengan |
|
|
Har du kört det med tidkort så stämmer det väl. Folk har dock en förmåga att tro att BMW 325i är en raket, och det är rätt långt från sanningen. Bengan: Din var ju "lite" piggare änorginal :-) |
|
|
Bäckis: Det är sant... hur gick det i Gävle,du körde väl där? Ha de // Bengan |
|
| Kom 100 meter i Gävle, sen gick två vippor av. Har bytt alla nu, och det verkar funka. Körde 9.88 i Piteå på en rejäl halvmiss :-) 10.26 med 1,1 i ladd, så det ska gå fort, men nu har den börjat äta E36 M3 lådor, så det är nog dags för nåt värre :-( | |
|
Å-fan.. Kommer och snokar någon dag... Hoppas att du löser den hela... Bengan Ha de // Bengan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.