|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag såg tidigare i en katalog att det går att köpa stora M-paketet (88-91) anpassat till äldre E30;n (83-87) och undrar nu om någon vet vad katalogen heter, eller var man kan köpa själva paketet? Kommer ihåg att det var en engelsk katalog f.ö. | |
| Är själv sugen som bara den på detta. Nån som vet? Jag har letat en del. | |
| Samma här... gärna den med "tröskelbreddare"...Det är väl troligtvis rätt så dyrt. | |
|
Lägg ner killar, sätt på det gamla, grymt mkt snyggare med det äldre! Enligt mitt tycke då... =) Länk |
|
|
Har de gammla kittet och vill ha en face lift. Mailkorsponderade med en trevlig 323 ägare som bytt till nya M-paketet och bara behövt bygga om balken i ståtfångarna lite för att kunna fästa spoilern. Resultatet va bra på bilderna från hans bil och nu letar jag i princip bara delar. |
|
|
Här kommer den boys Länk Nån utav kitten är den men vilken ? :( Priserna ligger runt 10000 och uppåt. Kan köpas seperat med det ser bara tattigt ut tycker jag =) Gå in på Länk Och sedan kolla in GTS paketet. Hur fet som helst med M-tech dörrsidor och kjolpaket kommer den bli kanon på min bil. :) Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! |
|
|
BushMen: är nåt av de där stora M-paketet då? kanske värt ett samtal till realcar på måndag... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.