|
|
|
|---|---|
|
Hej, ni som har 3-serien E46 (Sedan, Coupe, Touring), från -00 och frammåt, när är era serviceböcker tryckta? Behöver några exempel.. Tack! /eFx | |
|
Kollade just in min och där står det, 1999 BMW AG. Hoppas det är till någon hjälp. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| 1999. | |
|
Så länge boken är äldre än bilen är det nog ganska ok. Att boken är en -98 som jag sett vid flera tillfällen är inte konstigt (för en -00a). Däremot en bok från 1993 eller en från 2001 så skulle jag bli mycket fundersam. |
|
|
Kanon, tack! /eFx |
|
| Så det finns ingen anledning till oro om bilen är tillverkad i maj -97 och boken är tryckt -96 (328 e36)? | |
| ojay: Absolut inte. De trycker ju inte direkt "on-demand" utan kör just serviceböcker (som inte direkt är som instruktionsböcker som ändras mellan årsmodeller) relativt sällan, tror jag alltid har haft ett år äldre servicebok. | |
|
nej det finns det inte. De trycker upp ett antal böcker och sedan levereras de med bilarna tills de är slut, därpå beställs nya(eller antagligen innan de är helt slut). |
|
|
Alternativt om något ändras beträffande serviceutförande m,m. ____ Mvh HES Länk |
|
| Ok, tack då vet jag! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.