AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
380

Färgval 325 cab -87

Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Ska lämna in min kära beeemer på lack den 4:e Aug, men har tyvär itne hittat nån lämplig färg att lacka den i än.... :-P .... Saken blir ju itne direkt lättare av att den ahr RÖD skinnklädsel..... Skulle va ökul med några förslag!!!... Har säljv funderat på endera calypso röd met., diamantsvart, cossmos svart met. elelr nån mörkare silver met.
HJÄLP!!!!
Tack på förhand!! / Henke
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Låter som snygga val allihop. Läckert med rött skinn! Jag skulle nog välja en mellangrå/silver metallic. Kanske lachssilvermetallic som var en standarskulör runt -88-89. Lite mörkare än ren titansilver som finns idag. Eller den mellangrå som är vanlig på Z4. Säkert snyggt mot det röda skinnet!
Sen beror det på vad du har för färg idag, så du slipper lacka om allt, motorrum, etc,
Lycka till!
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Färgen på bilen i dag är nån spec. kulör som är lackad i tyskland.... ganska läcker faktiskt. nån mörk-grå som skiftar mot brun och grön.... Men ja får inte tag på rätt kulör TYVÄR!!!...har hittat ungefär samm kulör men min har som stora metallik-stänk i sig som ja inte hittat nån stans. :-(.... Aja.. sen är den i grunden delphinmetallik (den färgen är kvar i motorrummet), Men den har även varit nån typ lilamet.
Aja..... gärna fler förslag... Kan tänka mig de mesta!!!

ha en bra dag!! / henke
Tycker nog du ska lacka den i BMW:s solida svarta färg, tror den har nummer 086. Metallic i all ära, men vid bättring bli det aldrig särskilt bra... Har själv en '88 i solid svart, och jämfört med min "bruks-mondeo '02" i svartmetallic är det busenkelt att "dutta" i stenskotten....

Regn är ju inte så roligt...
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Frågan är ju om allt ska vara så lätt!!!. :-) .. Men tack för ditt inlägg i alla fall!!!.. :-)

Fortfarande inte säker på vilken färg de blir... gärna lite förslag på lite UDDA färger!!!...

Trevlig sommar alla!! / Henke
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
inka orange !

Mvh/ Daniel

Länk
Laserblå är grymt snygg färg! men kanske inte till röda stolar,lr!?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.