|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat runt lite under ett år och hittat en ren BMW verkstad som är kunning på service o div. reparationer, men de har inget BMW intresse det känns liksom inte tryggt att prata med dem. En kör volvo o en kör alfa o en kör chopper o.s.v. De är så ointresserade vet ni någon som är äkta engagerad i BMW även privat! Länk | |
|
kilen: Du har ju inte så långt till Borås. Prova Tegbring`s. Dom har sitt uppe på Brämhult,jämte juice-fariken. Jag lämnar alltid mina bilar dit jag tycker dom är kanon. Dom har haft BMW-service innan (många års sen iofs) Jag har varit kund där i ca 20 år,jag tycker dom är kanon. Länk Länk |
|
|
Ok skall kolla... Länk |
|
|
Rinde ingen svar vad exakt gör de? mek o service eller monterar styling? Länk |
|
|
Mek o service. Men dom kan nog hjälpa dej med allt möjligt. Dom har semesterstängt,tror att dom öppnar 28/7 Länk Länk |
|
|
Har haft endel med Arnes Gummi vid bilprovningen och Statens provningsanstalt att göra. Tycker att Janne där är mkt trevlig och jag har fått kanonsänkningar på mina tidigare bilen men nu för tiden kör jag fabrikssänkt:-) OO=00=OO |
|
|
Men du bor ju i Sunne.... Länk |
|
|
kilen: Faktiskt att Asplunds bil har intresse! Snacka med Janne där han kan en hel del. Snackar du även med mekarna där (Fredrik heter han jag snackade med har jag för mig) så kan de mycket om bilarna även när man snackar om bilarna som man ska använda dem (banåka för mig), så intresse för bilarna finns och de har aldrig tappat talförmågan när jag har frågat de konstigaste banåkafrågorna i alla fall. :) Riktigt grymma priser har de nu också. Har gått under Mekonomens priser på allt jag har frågat efter sedan strax innan årsskiftet. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
kilen: jag kommer ifrån Borås,men har flyttat till Sunne. Jag servar o grejar mina bilar fortfarande hos Tegbrings. Länk Länk |
|
|
Ok, Asplunds säger du -ok det borde väl vara värt ett försök... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.