|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Vet inte hur aktuell infon är, svårt att lista ut när den publicerades. OBS! Jag är sällsynt ointresserad av 7-serien, snubblade över sidan medan jag letade info om nya 3-serien ... | |
|
Extra roligt var det att läsa texten gällande E65'ans blinkers som dom kallar "Dame Edna eyebrows". =) Tänk när alla stylingfreaks på forumet frågar var man kan köpa sådana istället för "angel eyes"... roadZter |
|
|
Inte så dumt, sämre kan det knappast bli. /Simon |
|
|
Lite mer: Länk |
|
| Håller med dig Simon, sämre kan det knappast bli. Väntar redan på E 60:ans facelift... | |
|
Äntligen händer det nått (får man väl hoppas) ! "Dame Edna look", den bästa face beskrivningen jag hört :O)))) Mvh. Patric Min E32/38:a Länk |
|
|
Mer info: Länk |
|
|
Nu tycker jag att iallafall enligt bilderna börjar e65 se riktigt vettig ut, mindre tramsigt bak och framparti! /Simon |
|
|
Titta! En Toyota Avensis! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Vem hade trott för tre år sedan att BMW skulle planka Toyota ... och att det skulle innebära en ordentligt förbättring ... :-) | |
| Fan va taskigt det måste kännas för dom som köpt en 7:a och redan efter 1-2 år så är deras bil faceliftad för det anses vara så ful. Inte länge man fick ha en "ny" bil då. | |
|
Inväntar officiella bilder innan jag uttalar mig. Hoppas de inte förändrar för mycket på den otroligt vackra och mastiga E65:an! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Kul för Bangle att någon tycker ursprungsbilen är snygg. ;) BMW hade inte gjort denna facelift på E65'an om dem inte hade varit tvugna... roadZter |
|
betriebsanleitung1 |
Och 6 serien är ett Porsche plagiat,iaf bakifrån. |
|
Undrar när faceliften på faceliften dyker upp ;o) Ne men det såg ju lite bättre ut iallafall. Mvh/Soki |
|
chrille70 |
Min personliga åsikt är att en facelift på E65 är totalt onödig. En mycket läcker och praktfull kaross som sticker ut från mängden. Men visst går allt att förbättra. Resultatet skulle väl knappast bli sämre om BMW finputsade vissa detaljer. Men en total omgörning efter bara 2 år tycker jag verkar "lite" overkill. /Chrille |
|
chrille70: BMW vill sälja bilar i massor och då måste modellerna attraheras av den aktuella målgruppen. Försäljningssiffrorna talar sitt tydliga språk och det är inte E65'ans motoralternativ som kunderna ogillar... Med tanke på det är en facelift ett måste och verkligen inte "overkill". roadZter |
|
|
Håller med DanneZ, BMW måste attrahera stor grupper av människor även för en vagn i små serier som e65, den kan helt enkelt inte upplevas som ful.... /Simon |
|
| Frågan är om det är det som är felet? Eller om felet är att både S-klass och audi A8 är bättre bilar? | |
|
acey, att döma av de tester som jag läst så är det främst två saker som får negativa anmärkningar: designen och iDrive. I övrigt så anses nog E65 matcha både A8 och MB S-klass. Men vem vill köra omkring i en ful bil för en mille? Det är oerhört viktigt att bilen är attraktiv även för ögat. Så är inte fallet för tillfället, åtminstone inte för majoriteten av bilköparna. |
|
| Bra jobbat BMW | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.