|
|
|
|---|---|
|
Tja, som rubriken antyder då... Vad finns det för tillverkare som tillverkar bra, tysta avgassytem som ej sänker effekten, OCH är rostfria/rostskyddade? Det jag är ute efter är någonting i stil med orginalsystemet alltså, dock i rostfritt utförande. Kikade på www.ferrita.se, men dom tycks bara sälja system från katalysatorn och bakåt till min bil. Jag vill ha hela systemet inklusive grenrör! Om man får ett lite snyggare ändrör än orginal gör det ingenting. Dock ej speciellt mycket grövre än orginal. Oj oj, vilka krav man har! Vidare en fundering. Att slänga på ett extraktor grenrör, ger det någon skillnad effektmässigt, utan att för den skull få högre/värre avgasljud? Om det går, vad kostar ett extraktor-rör? För övrigt, ja, jag vet att det är bättre att byta upp sig än att hålla på med budgettrim, men jag trivs med min 320 =) Tacksam för svar, dock ej brådskande // Björn | |
D-diddy |
jag är med på jakt efter ett orginal eller tystare sportsystem, låter som det är hål i bakre ljuddämparen. priser från ferrita är 3999 för att få från katten och bak. finns det bättre eller mer prisvärda alternativ? David |
|
Hmm, ingen som har koll på var man kan köpa ett komplett avgassystem med grenrör och allt. Dock ej katalysatorn! // Björn |
|
|
Jag har en Supersprint "rostfritt" med dubbla kromade ändrör som du kan få köpa , kan garantera dig att det låter tystare än original , bytte den just pga det hör av dig om det är intressant Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
hva skal ni ha for supersprint pottane? kostar 2995 her i Norje for supersprint.. |
|
| Undrar just vad det kostar i Sverige, nån som vet? | |
|
alien: extraktor ger nog inget ensamt. Du bör nog porta toppen, sportavgas. m.m. för att det skall ge någon effektökning med extraktor. Söker automatlåda till E30 Ingenting är omöjligt |
|
| Drewl: Till din 325:a kostar bakre supersprintburken 3995:- hos bildelsimporten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.