|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Satte ut en annons på min M3a på blocket igår och vart idag uppringd av en sk bilförmedlare som ville pruta 3000:- på bilen och frågade därefter om jag var intresserad av att ha den som försäljningsuppdrag hos honom. Jag tackade nej och han erbjöd sig istället att komma och kolla på den nästa vecka. 1 timme senare får jag ett mail från DLS Privatdetektiver & Livvakter (www.dls-detektiver.com) som vill att jag ska bli medlem hos dem om jag vill få sålt bilen på en gång. Konstigt folk som är intresserade av en M3a? -Mackan- |
|
Passa dig! Han med försäljningsuppdraget är troligen en bedragare -sök på tidigare inlägg... Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
Vet inte me dom här men annars ej att rekomendera... Lycka till med försäljningen... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
M3-Mackan |
Har fått 2 mail från DLS man blir så j*vla less, har mailat tillbaks att det inte är intressant. För övrigt verkar de vara dåligt sug efter M3or just nu (Har i och för sig bara haft ute annonsen 2 dar) |
|
Tjena. Du kommer nog få vänta ett bra tag innan du får bilen såld. Att man får konstiga mail och samtal får man nog räkna med, brukar ofta hända mig med. Jag har själv precis sålt en m3 -93, fick vänta över en månad innan den blev såld. Jag fick 119500:- för min som hade det mesta i utrustning förutom lucka o farthållare. Sedan så tror jag också att du ligger för högt i pris för att få till en snabb affär, speciellt då du saknar ac samt skinn. Att du saknar skinn kanske inte gör så mkt men avsaknad utav ac skulle jag tro drar ned priset betydligt eftersom nästan alla m3:or har ac o det är ju ganska varmt nu. Lycka till med försäljningen iaf. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
M3-Mackan |
JN Har läst tråden där det diskuterats priset för din M3a och jag funderar också på om jag ligger för högt i pris. Men jag satte priset 127´ som utgångspris och det går ju att diskutera och pruta en del på. Sen finns det ju inte så många M3or till salu uppe i Norrbotten... -Mackan- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.