|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag skulle vilja ha info om det är någon som har gjort affärer med N.P Bil AB Jönköping. Är dom seriösa eller försöker dom blåsa en så fort man kommer in genom dörrararna. | |
|
Här kommer en länk: Länk Det har funnits två andra länkar om just NP tidigare, men dom har blivit deletade. Undrar varför... roadZter |
|
|
Provkört en bil där och det lär jag aldrig göra om. Känns som ett mycke oseriöst företag i mina ögen... /Johan [ 99AN ] |
|
|
Köp din bil hos någon annan.... |
|
|
köpte min m5a på Np, kanon seriöst, och trevligt bemötande...bilen är komplett med servicebok o bra historik, hade även bilen hos en annan Bmw kille i stan, även han tyckte att den va kanon fräsch... men som ett gyllene ordspråk säger - allt är inte guld som glimmar...finns inga ärliga bilförsäljare kvittar var du köper bil nånstans...det gäller att ha ögon och öron öppna själv! |
|
|
Inte för det hör hit direkt, men som Peter_f säger finns det inga/få ärliga bilförsäljare... En av mina polares farsa äger en bilaffär som säljer båda nya och beg. bilar. De har haft till salu en M3 US-spec, men det brättades aldrig i några annonser. Den såldes som en 286hk M3, jag frågade honom om saken och han spelade bara dum. Priset bilen for för var (i Finland) ca 35.000euro! För en US spec med en trimmad 328 motor med 240hk. Han som köpte bilen ÄR född igår, men han blir nog ARG då han märker det. Jag vet vem han är och träffar honom ibland genom jobbet, men jag vill inte skvallra, för då vet ju bilfirman vem som skvallrat... Så exempel som detta gör tror jag, att det inte är någon garanti att inte bli lurad hur än respekterad bilfirman är...... Min familj har köppt många bilar från denna butik. -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
Jävligt taskigt. Kan inte han få köpet upphävd? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Han vet inte om det ännu, få vet att usa-spec m3 är nåt annat än den europeiska.., -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.