|
|
|
|---|---|
|
Tjena!Har en 318is-94 som jag tänkte chippa,undrar vilket chip som fungerar bäst,är det någon som har erfarenheter av chip till BMW? | |
|
unichip, då mappas din motor efter skick, tidigare trimgrad osv. man slipper då chippet som kan vara hämtat från grannens bil Länk för närmsta ÅF "Brings Me Womens" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Min uppfattning är att inget chip över huvud taget fungerar bäst. Köp en motorstarkare bil om du vill ha mer kraft (gäller sugmotorer). roadZter |
|
|
Utan chip funkar faktiskt bilen inte alls, den blir helt död! Originalchipet är inte helt fel... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Kul inlägg Jesperado, tycker du brukar ha givande inlägg i vanliga fall. roadZter |
|
|
Visst, kanske lite onödigt, men du bjöd verkligen på det! Ditt svar på frågan var inte heller i toppklass måste jag säga! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: "Ditt svar på frågan var inte heller i toppklass måste jag säga!" Ok, det får står för dig. Var det min miss att inte skriva ordet "trimchip" utan endast "chip" eller min uppfattning att trimchip inte gör sig ihop med sugmotorer som du hängde upp dig på? Du må ha tolv cylindrar i din gamla bil men en äkta gentleman verkar du inte vara. roadZter |
|
| Time OUT! | |
|
ja d e ju inte alla som e begåvade me humor=) om man inte höjer varvtalsstoppet e d väl inte farligt me effekthöjande chip? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.