AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
415

Svårt att stajla?

Visa användare
40
rby
BMW M3 2006
Walla bre´s!

Funderar på att sätta på framläpp, M3 speglar och ögonlock på min 325a...
Typ första gången jag ska styla en bil. Så jag undrar om det är lätt att göra det, eller om man måste hålla på att borra svetsa etc.
Btw nån som har ett tips på framläpp? Jag har kollat på en massa, en av riegerläpparna e snygga, ge gärna förslag.

Mvh rBy!
Visa användare
385
Nord
520i -86
323i -85
Det räcker för det mesta med att bara borra några fina hål för att få fasst allt.

//Nord
Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Hej! rby
Har mailat dig angående lite styling är det något du undrar över är det bara att höra av sig vet du...
Ha det gött alla.
Mvh Ace Eca Cea

Linna
Visa användare
67
Eca
Hej BmwLinna!
Tyvärr har jag ingen effekt mätning på den då kompressor remmen gick av då vi skulle bänka den första gången på VM performens i västerås. Det ända vi fick var 870Nm vid 2050 varv har jag för mig Jocke sa. Och tyvärr har det inte funnits tid att göra någon bänkning igen men det kommer inom det snaraste det lovar jag! men jag kan ju säga så här att titta in på min hemsida i galeriet så skall du se en skum bild på en kardan axel som har tvinats av!! *ler* så lite krut är det ju i maskin
Mvh Ave Eca Cea

Bamse78
316i -92
Tjena Eca!

Undrar bara om ni skall ner till Vallåkraträffen, eller?

Lite sugen på att kolla närmre på era bilar. :-)

Mvh Bamse78
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Eca:
Var det dig man såg på Säve för några veckor sedan? Den bilen som alla trodde hade generalras för att den tjöt så (kompressorn)? :)

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
67
Eca
Hej alla!
Bamse78:
Ja vi skall till vallåkra med ett gäng bilar är det tänkt så det är ju klart att du får komma och tjöta lite *ler*

Haglund2306:
Ja jag antar att det var mig du såg på säve om det är "lite" kompressor vin du menar samt en svart E36a, tråkigt bara att man inte fick köra för fult och med mer ärn 0,6 bar i ladd då den ointe är mappad eller bänkad än. Men det kommer mera *ler* hoppas att ni gillade den
Mvh Ace Eca Cea

Haglund2306
316i Compact -97
Eca:
Gillade den? Oja. :) Fast den fick många konstiga blickar av publiken (ej kompressoranande) för ljudet. Jag njöt. :) Kul med lite kompressor bland alla snurrbos.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
67
Eca
Haglund2306:
Ha ha ja det vart ju kul att höra att dom tittade konstigt*ler* och lika kul att du gillar den... den är ju lite speciel så det är inte alla som uppskattar den.. typ grannar osv *ler* men men tack skall du ha!
Mvh Ace Eca Cea

rby
BMW M3 2006
Eca:

Precis fått min lön ;(.
Jag får nog börja med ett par ögonlock ;) ,Gt läppen får vi ta nästa löning!
Har ju trots allt haft semester halva sommaren så dom fasta kostnader kommer i första hand...

Haru nå tips på ögonlock till en metallicsvart 325a?!

rBy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.