|
|
|
|---|---|
Christer Lundman |
Tjena, Har nu skaffat mig en liten "glädjespridare", en 323i -83, funderar just nu på var man kan hitta delar till vettiga priser. Är det någon som har några tips, rent allmänt sådär. Finnns det någon klubb/sammanslutning för oss som kör e21? Med mycket vänlig hälsning, Christer Som vet vad Freude am fahren innebär. |
| ja´jag tycker att delarna till e21 är ganska biliga att köpa över disk men det finns ju inga på skrotarna | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Christer; jag har en än så länge odemonterad 323i -80, den är lite krockad men är komplett. Vad behöver du? / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
Bildelsimporten ha det mesta man behöver till bilen, Motornord har dom saker till motor och något saker till hjulupphängning,växellådan,bakaxel,lysen, mm. Klubb/förening är på väg att bildas, men jag förstår mig inte på det där med att bygga en snygg hemsida och lägga upp ett forum! Bara det är fixat så kommer jag göra en intresseanmälan om hur många som är intresserade! ___ Länk |
|
|
Jag har kontakt inom plåt ca;20% billigare än över disk Mvh LEFFA |
|
|
Christer: Jag har en bil (inte helt komplett dock) att plocka från, bor i Herrljunga så det är ju inte så långt att åka. Hör av dig vad du behöver, bbs frontspoiler kanske? =) Lätta inte på högerfoten! Länk |
|
|
Håller på är väl kanske att ta i men jag har en ståendes i ett hörn i verkstaden... Vet inte riktigt vad jag ska göra av den än därav namnet Hamlet "att vara eller..." Tjejen tycker dessutom om bilen så det kanske blir en busbil åt henne av den till slut?! Har en kontakt på prylar, han har mycket av det mesta... Tyvärr finns han ej på forumet men han lusläser alla köpes/säljesannonser. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.