AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.387

De dör när de ser min Z3 !?

Sida 2 av 2
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
Jo men danne det är ju just därför.. dom tror att dom kan köra i från dom flesta ,vilket dom egentligen inte kan, ( men det kan ju vara en klen Z3 so lets kick as)

He makes the sign of a Z

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Maybe, men då stämmer det inte med eFx inlägg tidigare...

roadZter
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
jamen det står ju M på hans.....

He makes the sign of a Z

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Jasså? Är du säker? I vilket fall som helst tror jag inte "Svensson" vet vad ///M betyder...

roadZter
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
M= me gonna eat you up sucker ( det vet väl alla ) :-)

He makes the sign of a Z

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Tyvärr inte... men kul beskrivning. :o)

Kuriosa: På min före detta 540iAT E39 köpte jag ett 4.4i-emblem tillhörande X5, detta emblem satte jag där 540-emblemet tidigare satt. De flesta, ej BMW-frälsta (läs: Svensson) trodde det betydde 4-Wheel-Drive... ;)

roadZter
Shady
tror inte det har något att göra med att det just är en Z bil

folk gillar ju att tävla mot motorstarka bliar, det är väl ingen vits att plåga upp bilen mot en volvo 142?

kebabtralle
Det er vel en generell greie mot biler som *ser* sportslige ut kanskje? Senest jeg ble "prøvd" i et gatekryss var nå på vei ut av Uddevalla og hjem. Tøffingen kjørte en gammel (type 85-87 modell) Toyota 1,6l eller noe lignende men *ville* komme før meg ut av lyskrysset.

Nei. Jeg lar meg ikke provosere i slike tilfeller. Jeg kjører stille og rolig jeg. I mitt tilfelle er det gleden av å kjøre cab *og* klare svingene uten å stresse bilen som er avgjørende. Fartsgrenser er; igjen i mitt tilfelle; til for å holdes.
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Tycker nästan aldrig att ngn vill rejsa. När jag lånar farsans bil (v70N 2,4T) så får man alltid rejsa mot 9-5 orna. Men det är klart att volvon har ju inte 4 avgaspipor heller.......
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Märkesförädaren lägger sig i debatten:

Med Boxstern blir man fram släppt överallt på våra vägar, ytterst få som vill "rejsa" eller "hävda" sig genom idiot omkörningar förutom några gasglada Subaru förare.
Ett fenomen som i bland kan vara lite påfrestande dom gånger man vill köra lagligt å bilarna framför viker ut på väggrenen.

Det roliga med det är att Boxstern bara har 227hk... Ingen super racer bil direkt, folk blir tom besvikna när dom kommer fram å frågar om bilens prestanda om jag har parkerat någonstans, en Porsche SKA nämligen ha minst 350 hk & en toppfart närmare 300km/h...

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.