|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo men danne det är ju just därför.. dom tror att dom kan köra i från dom flesta ,vilket dom egentligen inte kan, ( men det kan ju vara en klen Z3 so lets kick as) He makes the sign of a Z |
|
|
Maybe, men då stämmer det inte med eFx inlägg tidigare... roadZter |
|
|
jamen det står ju M på hans..... He makes the sign of a Z |
|
|
Jasså? Är du säker? I vilket fall som helst tror jag inte "Svensson" vet vad ///M betyder... roadZter |
|
|
M= me gonna eat you up sucker ( det vet väl alla ) :-) He makes the sign of a Z |
|
|
Tyvärr inte... men kul beskrivning. :o) Kuriosa: På min före detta 540iAT E39 köpte jag ett 4.4i-emblem tillhörande X5, detta emblem satte jag där 540-emblemet tidigare satt. De flesta, ej BMW-frälsta (läs: Svensson) trodde det betydde 4-Wheel-Drive... ;) roadZter |
|
Shady |
tror inte det har något att göra med att det just är en Z bil folk gillar ju att tävla mot motorstarka bliar, det är väl ingen vits att plåga upp bilen mot en volvo 142? |
kebabtralle |
Det er vel en generell greie mot biler som *ser* sportslige ut kanskje? Senest jeg ble "prøvd" i et gatekryss var nå på vei ut av Uddevalla og hjem. Tøffingen kjørte en gammel (type 85-87 modell) Toyota 1,6l eller noe lignende men *ville* komme før meg ut av lyskrysset. Nei. Jeg lar meg ikke provosere i slike tilfeller. Jeg kjører stille og rolig jeg. I mitt tilfelle er det gleden av å kjøre cab *og* klare svingene uten å stresse bilen som er avgjørende. Fartsgrenser er; igjen i mitt tilfelle; til for å holdes. |
| Tycker nästan aldrig att ngn vill rejsa. När jag lånar farsans bil (v70N 2,4T) så får man alltid rejsa mot 9-5 orna. Men det är klart att volvon har ju inte 4 avgaspipor heller....... | |
|
Märkesförädaren lägger sig i debatten: Med Boxstern blir man fram släppt överallt på våra vägar, ytterst få som vill "rejsa" eller "hävda" sig genom idiot omkörningar förutom några gasglada Subaru förare. Ett fenomen som i bland kan vara lite påfrestande dom gånger man vill köra lagligt å bilarna framför viker ut på väggrenen. Det roliga med det är att Boxstern bara har 227hk... Ingen super racer bil direkt, folk blir tom besvikna när dom kommer fram å frågar om bilens prestanda om jag har parkerat någonstans, en Porsche SKA nämligen ha minst 350 hk & en toppfart närmare 300km/h... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.