|
|
|
|---|---|
|
Kan någon rekommendera någon eller några recond-firmor i Sundsvall? Även såna som INTE rekommenderas är ju välkomna att listas också och av vilka anledningar. / pheur | |
|
Du har ju Mr Cap, vilka får ett kanonresultat (i dom felsta fall). Dock kostar det ju därefter! Annars kan du väl lämna in den hos vilken lackerare som helst och be att få den maskinpolerad å vaxad osv... Kul att det är fler än jag från Sundsvall här iaf :) Va kör du för bil, kanske man har sett dig nån gång :) // Björn |
|
|
Nu har jag hört MASSA skit om Mr Cap i S-vall.. Men jag kan rekomendera Krilles Bilvård på Skönsmon.. Gjorde ett kanon jobb på Brorsans A4..! ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
skalman rekond: bäst norr om Gävle:) Asken |
|
|
Vart ligger skalman rekond nu då? // Björn |
|
|
h0h0 :) Asken du har inte vart på AK Mobil Konsult i Umeå då. Dom är riktigt bra! ///Daniel Länk |
|
|
ooh.........tack för det Asken! Pga nytt jobb så är Recond och Lackbiten nere i 50% nu, men visst... Blir väll några bilar i månaden ändå..man kan ju inte låta bli..det är ju så kul! Mvh Skalman |
|
|
kirres bilvård heter det iofs ;) men pajas företag iallafall skulle aldrig ens fundera på att lämna in en bil hos, är så sparsam så han snålar med allt brukar använda sprayvax på vissa bilar så han slipper stå och handvaxa allt för att det skall vara billigt och gå snabbt ser nog bra ut i början men hur länge håller det.. och mrcap i svall har blit betydligt bättre efter diverse ändringar men varför inte testa bilfirman i samma hus som mrcap som ligger på baksidan, slår iallafall kirres bilvård med hästlängder och använder bättre medel och ägs inte av nån snåljude.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.