|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hejsan! Ngn vänlig själ som vet ngn verkstad som kan utföra ett simpelt oljebyte nu i semestertider? Inom Västmanland vore lämpligt. Har kontaktat vissa verkstäder, tyvärr har de inte tid förrän i aug. Löjligt(?) nog är det bara stämpeln man är ute efter, tycker det kan vara värt det. Men det lutar mer åt att man får utföra bytet själv. Skall på semester nu nästa vecka, vill gärna ha fräsch olja i maskineriet då. Som sagt tacksam för förslag... Mvh: Thomas |
|
Men ett simpelt olje/filterbyte kan du väl fixa själv? Skit i stämpeln det är din motor som ska må bra! Fixa stämpeln vid ett senare tillfälle! Som synes, jag vet ej något ställe i Västmanland som uppfyller dina önskningar. mvh |
|
| Hej! har du hört med Aros Auto i V-ås? dom är bra att ha att göra med...Jag förstår hur du tänker ang stämpeln...har själv två lampor kvar till oljeservice och jag tänker oxå (löjligt nog) lämna in min bil för oljebyte,för att få den eftertraktade stämpeln... :) | |
Gemini__ |
mm Aros Auto har jag bara bra erfarenheter av. Har till just denna verkstad bara slängt iväg ett mail, har tyvärr inte fått ngt svar(har alltid fått snabba svar tidigare). Får ta och ringa dem på måndag. Annars fixar jag det själv som sagt. Tack för era synpunkter och förslag... Mvh: Tompa |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.