|
|
|
|---|---|
| Har hört att det skall finnas ett kylfack som utnyttjar luften från ac´n som option till bla. 7-ser. Detta skall tydligen vara monterat mellan framsätena bakom handbromsen. Är intresserad av att eftermontera detta på min 740. Måste hela mittkonsollen bytas ? Någon som vet något mer om detta kan väl skriva en rad eller länka till en bild. | |
|
har oxå letat som besatt efter detta till min 750 (E32) men dock utan resultat, dom svenska skrotarna står helt frågande till denna "option"... mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
|
Kylskåp fanns i E 32 då kallades bilarna för Highline och var utrustade med kylskåp bak + egen ac och bord som fälls ner i ryggen på framstolarna. Dessa bilar har en x-tra generator och batteri, batteriet sitter i bakluckan. Se på mobile.de: Länk Cedex |
|
|
aha ok .. på så vis .. hmm .. extrabatteri har man ju iaf ...;-) mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
|
Nja, det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Lite väl stor. Det jag kylfacket jag var ute efter rymmer max ett 6-pack med 33cl Cola burkar enl. uppgift. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.