|
|
|
|---|---|
Plumpen |
Är det någon som vet vad det sitter bakom plast/gummi kåpan som sitter i motorrummet uppe till vänster (om man står framför bilen) mot torped väggen? Den har börjat att falla i bitar det skulle vara intressant att veta hur bråttom det är att byta den . |
|
Hej jag plockade bort mitt sådant skydd och vad jag fattade det som är det på min iallafall kablar till AC och diverse annat ingen brådska att byta den enligt min mening.Hoppas det var till lite hjälp. BMW FOR EVER!!! |
|
|
Hej jag plockade bort mitt sådant skydd och vad jag fattade det som är det på min iallafall kablar till AC och diverse annat ingen brådska att byta den enligt min mening.Hoppas det var till lite hjälp. BMW FOR EVER!!! |
|
|
Där sitter styrenheten, öppna och titta. är metalllådan inuti sönderbruten så kan bilen vara chippad. |
|
|
glömde att skriva! Det är inte så bra om fukt tränger in där. den borde nog bytas omgående. hade själv bytt den om den var trasig. Man skall alltid leva efter försiktighetsprincipen! Kitte: den borde väl ha en funktion, det är väl därför den sitter där! (-; |
|
Plumpen |
Ok, tack för hjälpen..Fixar det snarast. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.