|
|
|
|---|---|
|
Har klimatanläggning, systemet är ombyggt -99 till r132. jag var på microfiltret som sitter under hanskafacket. 1.När jag tog ut det var det knäckt på 3 ställen ska det vara så ? 2.Räcker det att blåsa rent det med en kompressor !? eller måste man byta det. när jag fick ut filtret såg det ut som det aldrig hade varit bytt. det var helt svart sotat (diesel sot ?) fullt med löv och skit. blev betydligt renare efter jag blåst det. testatde ac sen samma skit ljummen värme. någon som vet vad det kan vara eller var jag ska börja !? Mvh/ Daniel Länk | |
|
det skal være knekt på 3 plasser.. ellers får man det inte inn eller ut. de blir sorte etter bare rundt 10-20tkm.. bytta min idag, men jeg får inte maks blås i mitt ..klimaautomatikk 97a.. lurer på varfor.. |
|
|
Flyer jag bytte till helt nytt filter blev ingen skillnat för det. Men jag ska testa att kolla trycke o nivån på ac:n nu. |
|
|
ja man borde kunna trycka "svart" för 200 hos någon kyl firma ute på landet eller ? Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Gasen brukar kosta mer än 200:-, så det blir nog svårt. Jag brukar få provtryck och fyllt hos Örestads kylservice i Löddeköpinge. Det brukar kosta 800:- om systemet varit helt tomt, annars tar han betalt beroende på hur mycket gas han trycker i... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
schysst får sticka ner där ! bor inte så långt ifrån ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.