|
|
|
|---|---|
BMW 325IT |
Jag tänkte köpa mig en 525i-92 24v som är mycket fräch. ny topp är det och vatten pump. gått cirkus 19000mil har fått ner den till 30000kr. Han skulle ha 45000kr från början. Är det ett bra pris för en sådan BMW???? Svara gärna. |
Perkka |
Låter som ett mycket bra pris med tanke på bl a årsm.. Sen vet inte jag hur det står till med rost osv? Men att du lyckats pruta 15k måste jag ge dig credit för :) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
BMW 325IT |
Man får tacka, det va inte så svårt. Jag trodde inte heller det från början. Men de gick. Det var nästan ingen rost alls, liten prick på ena bakskärmkant. |
|
hur kan en M50 som knappt rullat 20 000 mil ha renoverad topp? låter konstigt... jag hade haft problem med det om jag hade varit spekulant. "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
KÖP !! Billy B-10 Länk |
|
BMW 325IT |
Vattenpumpen hade gått sönder och han hade kört den för varm så toppen hade vritt sig. Just dom topparna är väldigt känslig för det. Brorsan hade samma problem. En vatten pump av PLAST håller inte i längden!! Jag ska köpa den! |
Shady |
låter dom ett väldigt bra pris... |
| Det lät som ett väldigt bra pris, köp om den är fräsch. | |
|
Köp en letade länge efter en bil i prisklassen 40kkr men hittade inget bra men detta låter bra å vad är det för fel på att få en nyrenoverad topp på köpet K-Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.