|
|
|
|---|---|
|
någon som har några kommentarer för oss som inte var där?? "Löjliga brott kräver löjliga straff" | |
|
Det kom slutligen fem fina Z3´or till träffen. Vi åkte upp till Tabergs topp och radade snyggt upp oss bredvid varandra. Kevins M roadster med lustgasen i bagaget var en höjdare, och vi ska inte tala om vilken kraft och snabbhet den bilen har ... :) Det var många andra fina och originella bilar som hade tagit sig dit . Det blev en hel del foto tagna som kommer att läggas ut när det är klart. Men ... hmm ... men var höll ni andra hus som var så sugna på träff ;) |
|
BoZton Grodan |
Hallå Z3 Maria & defiant. Är en nybliven & lycklig ägare från mellanskåne till en Z3 2,8 -97, färgen får ni lista ut själv. En underbar kärra med högt till tak. Jag hade mycket gärna kommit på en Z träff om det funnits möjlighet att förlägga den på en helg, eller om vi arrangerat en träff på sydligare breddgrader. Jag vet inte hur många skåningar som finns i forumet men vi har gott om fina småvägar och ni är hjärtligt välkomna. // David |
|
Jag har nu lagt ut de bilder jag tog på träffen, tyvärr är jag ingen hejare på det där med websidor så ni får försöka ha överseende med att inte se några förhandsbilder. Bilderna finns här, Länk Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
och vi tackar Fredrik för bilderna... som sagt så får vi hoppas att nästa träff lite längre bort hamnar på en helg oxå. Men det verkar som om ni hade trevligt och en liten ferrari hittade ni oxå såg jag på Fredriks bilder. Skall bli spännande att se om Kevin filmade något oxå. Jo Maria jag vet att du kom till göteborg på en måndag.. och det är starkt tycker jag.. även de som kom från Stockholm mm till göteborg sist.. Men jag jobbar på att vara med nästa gång.. //J "Löjliga brott kräver löjliga straff" |
|
|
Snopet trode ni skulle bli fler! Fina biler (och fin bil) Fredrik. Jag gillar dina fälgar stark. Var det någon som fick åka med Kevin??? Tror att har man dessa träffar för ofta så drar det inte så mycket folk, det blir mer lokalt. Men helger är nog bästa sättet för att få dit folk. Personligen var jag utomlands och kunde inte komma, men nästa gång så. Annars tycker jag att J-köping är en bra och central plats i Sverige. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Fina bilder Fredrik!! kul att se lite annat än bara BMW också. ///MVH Hasso Länk |
|
Tackar för bildberömmet, fanns många fina bilar i Taberg, en personlig favorit är helt klart Porschen, måste vara en utav världens vackraste bilar. Kevin's lillebror hade bokat passagerarplatsen och det var nog lika bra det, hade nog sketet på mig eller nått =) bra drag i den motorn... jodå! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Fredrik M: Måste bara säga att din Z3 är en av de snyggaste roadsters jag sett, fälgarna är så rätt. Är lite avundsjuk på Kevins lillebror, eller varför inte Kevin själv som får ratta sitt monster. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.