|
|
|
|---|---|
storken25 |
Är det någom som känner till den? |
|
Var finns annonsen så kan jag kolla om du vill jag bor i falkenberg så jag kan kolla bilen om du är intresserad Mvh Jocke |
|
|
jag bor också i falkenberg men någon hartge h35 har jag aldrig sett. clinteastwood var det du som köpte min brors splitter? Länk |
|
|
Ja det var det. Redan monterad Har inte sett någon H35 heller Mvh Jocke Ps ska du till knutstorp?? Sam köra dit?? |
|
|
vet inte om jag skall men om min bror ska dit så åker jag nog med. du menar knutstorps träffen va?. jag skall för övrigt dit i helgen och kika på stcc. hörde att du ville hyra mek lokal. Länk |
|
|
Ja det var knutstorps träffen jag menade Jag skulle också till STCC tävlingen men det får bli nästa tävling istället ,ska ut med husvagnen och familjen Ja vi är några killar som är ute efter en bra lokal att utöva våra hobbis i.det var en kanon lokal som ni har så jag hoppas att det löser sig Mvh Jocke |
|
storken25 |
Den finns på Mobile.de sök efter H35. MVH |
|
Here it is (fanns ingen bild på mobile.de): SEK 184.748 - EUR 20.000 Data: 115.000 km, 243 kW (330 PS), Nyregistrerad: 08/87, röd, 2/3 dörrar, bensin Särskilda egenskaper: ABS, Klimatanläggning, Centrallås, El. startspärr, Läderinteriör, Lättmetallfälgar, Soltak, El. fönsterhissar Beskrivning: Black lether,EVO rear ving,All Hartge options. Annonsör: Christer Sunesson SE-23942 Falsterbo roadZter |
|
storken25 |
Sorry, Falsterbo var det.........hm någon som känner till den då? |
|
Här har ni en länk om Hartge H35: Länk roadZter |
|
storken25 |
Men den specen är det "bara" 240hk. Det finns väl dom med 330hk orginal. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.