|
|
|
|---|---|
|
Jag kan lite väl nära ett träd när jag fick möte på en skogsväg, och en gren gjorde ett långt och fult märke i lacken. Det är inte djupt, känns inte alls om man drar fingret över det, men syns ganska rejält (blå metallic). Hur gör jag för att få bort detta på bästa sätt? Bilen är c:a ett halvår gammalt, så jag vill ta det försiktigt med medel på den. | |
|
polera den....så får du bort den.... Länk |
|
|
tråkigt med repor, det värsta jag vet! om du kollar den här länken så får du nog en klar bild på hur du ska göra Länk lycka till! An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself! |
|
|
Måste man ha maskin, även om man bara tänker polera en liten bit? Iofs har det dykt upp ganska många smårepor, straffet för att man har en snygg blå metalliclack kanske, så jag kanske borde ta och polera hela. Vart köper man en maskin billigt, och är 12V något att ha eller bör man köpa en 230V? |
|
| Köp absolut en 230V!!!! Dessutom kommer du att bli besviken om du inte satsar på en med lite kraft i - sök på gamla trådaar så hittar du diskussioner kring olika polermaskiner. | |
|
Om de inte är en repa som skadat själva klarlacken utan bara ligger utanpå så går den bort när du polerar för hand med vax och polish. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.