|
|
|
|---|---|
sasse71 |
På semestern så åkte jag i världens regnoväder, det var som himmlen var öppen och vi fick krypköra i ca 40 på motorvägen, MAO det forsade vatten överallt på och inunder bilen (320-93:a) när vi har kommit hem och jag skall packa ut ur bilen ser jag hur det flyter vatten på golvet på höger bakpassagerares sida, när jag lyfter upp alla mattor är det ca 2 cm djupt med vatten. Det är fuktigt till viss del på höger framgolv men alldeles tort på båda vänstra sidorna. (det var aldrig så djupt att det gick upp till tröskeln) Har ngn råkat ut för ngt liknande eller kan förklara varför det blev som det blev? Jag har ingen aning, har försökt kolla upp eventuella hål i underredet och kollat listerna, trots jag nu har försökt"vädringstorka" i två veckor är det ordentligt blött och tycker mig redan kunna känna viss lukt.... Tacksam för snabb hjälp |
| du sa att du kollat efter hål under hela bilen? har du kollat balkar och mellan dörrar å så också? behövs inte så stora hål för att den ska läcka in mycket vatten i sånt väder... | |
sasse71 |
Nej så där jättenoga har jag inte kollat av, dock har jag läst ytterligare inlägg där "dräneringskanalerna" ofta kommer på tal, var sitter de ? Har innan i sommar kört i miljö med mycket barr, löv med mera.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.