AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
870

Någon som kan rekomendera bilfirma i tyskland?

Hej,

Är det någon som har kontakt med någon bilfirma i Tyskland med stort utbud av olika märken som man kan lita på, talar engelska och som är trevliga att ha att göra med?

Tacksam för tips då många jag ringt och pratat med inte alls låter förtroendeingivande vilket är viktigt för mig.

Mvh
John
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Det virker ikke som at folk interesserer seg så veldig for dette emnet (bortsett fra de som har frågor).

Har just nu kontakt med firmaet Remax (litt over 22 mil nord for Frankfurt), de virker veldig seriøse, og de sier at de får biler direkte fra bmw forhandler. Bertilsen O Steen i Norge (MB importøren i Norge?) er kunde hos dem, blant annet.

Jeg vil anbefale å kolla dem ut, men jeg vil vente med å anbefale dem inntil jeg (dvs min onkel) har fått det endelige inntrykket av dem. Han skal nemlig dit i dag, så da kan jeg returnere med ytterligere svar.

Den bilen min onkel tenker å kjøpe for meg, er muligens solgt, men en hyggelig dame, Juliane, som han har kontakt med via mail/tlf., lovte at hun kunne spore opp en ny bil hvis det var tilfelle.
Dr
113
Dr. H
540i -98
www.kohlmann.de

fick även pris för bästa service av BMW huvudkontor

// Dr. H
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.