AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
563

Bmw i grästorp är BÄST!

Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Hej... Vet inte vad jag skall säga men har fått sånt trevligt bemötande av dem på Autosalongen i Grästorp... Är en mkt nöjd Bmw ägare trots små fel för de fixar dem så gott de går. Hur ofta kan man ringa in en dag och det är två veckors väntan men ändå bli inklämd det är guld värt.. Senast idag så Nollställde de min service indikator trots att jag inte servat bilen hos dem... Tack Per för all hjälp jag får.. Rekomenderar starkt dem.

By Honkies the one and only =)
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Läste en artikel om dom i senaste BMW-magasinet. Verkar vara ett UNGT företag med mycket goda ambitioner.
Intressant artikel var det i alla fall.
Hde min bil där på service för förtsa gången och ävenjag fick ett mycket bra bemötande. Dessutom ringe de flera gånger under dagen för att diskutera hur saker skulle göras, vilket ledde till att jag sparade många tusenlappar.

Enda minuset jag kan komma på är att det är lite taskigt att låta en e34-ägare få en e39 (523) som lånebil :-) Men det kanske man kan stå ut med. :-)

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
"Hade min bil där på service för förtsa gången i måndags" skulle det vara.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.